Świerk Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 czy komus to dziala ? w viewporcie jest ok na renderze jest przeskalowane ;/ nie pomaga tez krecenie 'global uvw scale' ;/ v 1.5.1.0
TrojkaT Napisano 29 Sierpień 2007 Napisano 29 Sierpień 2007 Swierk nie wiem jak jest w 1.5.1.0 ale w 1.5 nie mialem tego problemu
Luqas87 Napisano 18 Czerwiec 2008 Napisano 18 Czerwiec 2008 a w 1,6 to można sobie też w kasze podmuchać, działa tylko skalowanie na poziaomie całego materiału a już w teksturkach to nic praktycznie nie działa od skalowania bitmap po obracanie i invers :/ ja sobie pomagam PS'em
zdeno Napisano 19 Czerwiec 2008 Napisano 19 Czerwiec 2008 bo do żonglowania rozmiarami i obrotami textur to służy UVmapping. W modyfikatorze UV lub Unwrap można to wszystko pozmieniać. a invert akurat działa
Luqas87 Napisano 19 Czerwiec 2008 Napisano 19 Czerwiec 2008 może mam buga na to ale mi nie działa ;] i texturki musiałem w ps invertować :/
zdeno Napisano 20 Czerwiec 2008 Napisano 20 Czerwiec 2008 w pluginie 1.6.10 wchodzę w ustawienia mapy i tam w zakładce OUTPUT zahaczam invert i działa. Może to musi być mxm materiał a nie standard. Dodatkowo można to ominąć z poziomu maxa w ten sposób. w ustawieniach materiału jest przycisk MXED przeniesie nas do material editora maxwellowego . tam trzeba przeinvertować texturki a potem wdusić ikonkę dyskietki i powinno pójść .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się