Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

a w 1,6 to można sobie też w kasze podmuchać, działa tylko skalowanie na poziaomie całego materiału a już w teksturkach to nic praktycznie nie działa od skalowania bitmap po obracanie i invers :/ ja sobie pomagam PS'em

Napisano

bo do żonglowania rozmiarami i obrotami textur to służy UVmapping. W modyfikatorze UV lub Unwrap można to wszystko pozmieniać. a invert akurat działa

Napisano

w pluginie 1.6.10 wchodzę w ustawienia mapy i tam w zakładce OUTPUT zahaczam invert i działa. Może to musi być mxm materiał a nie standard. Dodatkowo można to ominąć z poziomu maxa w ten sposób.

 

w ustawieniach materiału jest przycisk MXED przeniesie nas do material editora maxwellowego . tam trzeba przeinvertować texturki a potem wdusić ikonkę dyskietki i powinno pójść .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności