Napisano 29 Sierpień 200717 l czy komus to dziala ? w viewporcie jest ok na renderze jest przeskalowane ;/ nie pomaga tez krecenie 'global uvw scale' ;/ v 1.5.1.0
Napisano 18 Czerwiec 200816 l a w 1,6 to można sobie też w kasze podmuchać, działa tylko skalowanie na poziaomie całego materiału a już w teksturkach to nic praktycznie nie działa od skalowania bitmap po obracanie i invers :/ ja sobie pomagam PS'em
Napisano 19 Czerwiec 200816 l bo do żonglowania rozmiarami i obrotami textur to służy UVmapping. W modyfikatorze UV lub Unwrap można to wszystko pozmieniać. a invert akurat działa
Napisano 19 Czerwiec 200816 l może mam buga na to ale mi nie działa ;] i texturki musiałem w ps invertować :/
Napisano 20 Czerwiec 200816 l w pluginie 1.6.10 wchodzę w ustawienia mapy i tam w zakładce OUTPUT zahaczam invert i działa. Może to musi być mxm materiał a nie standard. Dodatkowo można to ominąć z poziomu maxa w ten sposób. w ustawieniach materiału jest przycisk MXED przeniesie nas do material editora maxwellowego . tam trzeba przeinvertować texturki a potem wdusić ikonkę dyskietki i powinno pójść .
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto