Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

czy komus to dziala ? w viewporcie jest ok na renderze jest przeskalowane ;/

 

nie pomaga tez krecenie 'global uvw scale' ;/

 

v 1.5.1.0

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a w 1,6 to można sobie też w kasze podmuchać, działa tylko skalowanie na poziaomie całego materiału a już w teksturkach to nic praktycznie nie działa od skalowania bitmap po obracanie i invers :/ ja sobie pomagam PS'em

Napisano

bo do żonglowania rozmiarami i obrotami textur to służy UVmapping. W modyfikatorze UV lub Unwrap można to wszystko pozmieniać. a invert akurat działa

Napisano

może mam buga na to ale mi nie działa ;] i texturki musiałem w ps invertować :/

Napisano

w pluginie 1.6.10 wchodzę w ustawienia mapy i tam w zakładce OUTPUT zahaczam invert i działa. Może to musi być mxm materiał a nie standard. Dodatkowo można to ominąć z poziomu maxa w ten sposób.

 

w ustawieniach materiału jest przycisk MXED przeniesie nas do material editora maxwellowego . tam trzeba przeinvertować texturki a potem wdusić ikonkę dyskietki i powinno pójść .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności