Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Mam taki problem ... mam postać + biped.

Jak dołożyć do tego mimikę twarzy ????

 

Bez animacji ... jakieś suwaki ?

 

ahaj morpher nie działa ...

 

Pozdrawiam

 

 

Już działa morpher ... okazało się, że trzeba go wrzucić przed Physiqe ....

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Modyfikator morpher. Działa to tak że modyfikator robi przejście miedzy modelem a obiektami tak zwanymi celami morfingu. Czyli kopiujesz sobie model i modelujesz na nim inny wyraz twarzy ale pamiętaj że warunkiem działania morfingu jest zgodność gęstości siatki obiektu głównego i celów morfingu czyli muszą mieć taką samą liczbę wierzchołków. Jak wymodelujesz już kilka kopii modelu z różnymi wyrazami twarzy to do modelu wyjściowego dodajesz modyfikator morpher(jeżeli masz dodany modyfikator skin albo phisique to morpher powinien być pod nim) jest tam taki przycisk load multiple targets i wskazujesz te modele którym wymodelowałeś różne wyrazy twarzy. Teraz w zalezności od ilości dodanych obiektów celów masz je wypisane po kolei kanały morfingu (zakładka channel list) poprzesuwaj sobie suwaki koło nich a zobaczysz że zmieniając wartości od zera do stu twój obiekt przybiera kształt obiektu celu (lub kilku obiektów naraz bo można mieszać kilka obiektów ze sobą). Teraz tylko animujesz te wartości i gotowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności