lobohome Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 Witam. Mam taki problem ... mam postać + biped. Jak dołożyć do tego mimikę twarzy ???? Bez animacji ... jakieś suwaki ? ahaj morpher nie działa ... Pozdrawiam Już działa morpher ... okazało się, że trzeba go wrzucić przed Physiqe ....
Tomala Napisano 30 Sierpień 2007 Napisano 30 Sierpień 2007 Modyfikator morpher. Działa to tak że modyfikator robi przejście miedzy modelem a obiektami tak zwanymi celami morfingu. Czyli kopiujesz sobie model i modelujesz na nim inny wyraz twarzy ale pamiętaj że warunkiem działania morfingu jest zgodność gęstości siatki obiektu głównego i celów morfingu czyli muszą mieć taką samą liczbę wierzchołków. Jak wymodelujesz już kilka kopii modelu z różnymi wyrazami twarzy to do modelu wyjściowego dodajesz modyfikator morpher(jeżeli masz dodany modyfikator skin albo phisique to morpher powinien być pod nim) jest tam taki przycisk load multiple targets i wskazujesz te modele którym wymodelowałeś różne wyrazy twarzy. Teraz w zalezności od ilości dodanych obiektów celów masz je wypisane po kolei kanały morfingu (zakładka channel list) poprzesuwaj sobie suwaki koło nich a zobaczysz że zmieniając wartości od zera do stu twój obiekt przybiera kształt obiektu celu (lub kilku obiektów naraz bo można mieszać kilka obiektów ze sobą). Teraz tylko animujesz te wartości i gotowe.
lobohome Napisano 30 Sierpień 2007 Autor Napisano 30 Sierpień 2007 Witam. Wiem wiem jak działa ... i już na to wpadłem właśnie, że musi być pod Physiqe. Ale dzięki :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się