Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Mam taki problem ... mam postać + biped.

Jak dołożyć do tego mimikę twarzy ????

 

Bez animacji ... jakieś suwaki ?

 

ahaj morpher nie działa ...

 

Pozdrawiam

 

 

Już działa morpher ... okazało się, że trzeba go wrzucić przed Physiqe ....

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 882
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Modyfikator morpher. Działa to tak że modyfikator robi przejście miedzy modelem a obiektami tak zwanymi celami morfingu. Czyli kopiujesz sobie model i modelujesz na nim inny wyraz twarzy ale pamiętaj że warunkiem działania morfingu jest zgodność gęstości siatki obiektu głównego i celów morfingu czyli muszą mieć taką samą liczbę wierzchołków. Jak wymodelujesz już kilka kopii modelu z różnymi wyrazami twarzy to do modelu wyjściowego dodajesz modyfikator morpher(jeżeli masz dodany modyfikator skin albo phisique to morpher powinien być pod nim) jest tam taki przycisk load multiple targets i wskazujesz te modele którym wymodelowałeś różne wyrazy twarzy. Teraz w zalezności od ilości dodanych obiektów celów masz je wypisane po kolei kanały morfingu (zakładka channel list) poprzesuwaj sobie suwaki koło nich a zobaczysz że zmieniając wartości od zera do stu twój obiekt przybiera kształt obiektu celu (lub kilku obiektów naraz bo można mieszać kilka obiektów ze sobą). Teraz tylko animujesz te wartości i gotowe.

Napisano
  • Autor

Witam.

Wiem wiem jak działa ... i już na to wpadłem właśnie, że musi być pod Physiqe.

 

Ale dzięki :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności