Napisano 30 Sierpień 200717 l Witam. Mam taki problem ... mam postać + biped. Jak dołożyć do tego mimikę twarzy ???? Bez animacji ... jakieś suwaki ? ahaj morpher nie działa ... Pozdrawiam Już działa morpher ... okazało się, że trzeba go wrzucić przed Physiqe ....
Napisano 30 Sierpień 200717 l Modyfikator morpher. Działa to tak że modyfikator robi przejście miedzy modelem a obiektami tak zwanymi celami morfingu. Czyli kopiujesz sobie model i modelujesz na nim inny wyraz twarzy ale pamiętaj że warunkiem działania morfingu jest zgodność gęstości siatki obiektu głównego i celów morfingu czyli muszą mieć taką samą liczbę wierzchołków. Jak wymodelujesz już kilka kopii modelu z różnymi wyrazami twarzy to do modelu wyjściowego dodajesz modyfikator morpher(jeżeli masz dodany modyfikator skin albo phisique to morpher powinien być pod nim) jest tam taki przycisk load multiple targets i wskazujesz te modele którym wymodelowałeś różne wyrazy twarzy. Teraz w zalezności od ilości dodanych obiektów celów masz je wypisane po kolei kanały morfingu (zakładka channel list) poprzesuwaj sobie suwaki koło nich a zobaczysz że zmieniając wartości od zera do stu twój obiekt przybiera kształt obiektu celu (lub kilku obiektów naraz bo można mieszać kilka obiektów ze sobą). Teraz tylko animujesz te wartości i gotowe.
Napisano 30 Sierpień 200717 l Autor Witam. Wiem wiem jak działa ... i już na to wpadłem właśnie, że musi być pod Physiqe. Ale dzięki :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto