idrilelril Napisano 1 Wrzesień 2007 Share Napisano 1 Wrzesień 2007 Mam pytanie, jak otrzymać dość realistyczny materiał karoserii samochodu? Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vision3d Napisano 1 Wrzesień 2007 Share Napisano 1 Wrzesień 2007 Jesli chodzi o Vray to najczesciej wystarczy zwykly Vray material z mapka falloff typu fresnel w odbiciach, moim ydaniem to nie material jest najwazniejszy, ale to co bedzie on odbijal. Zwroc wiec szczegolna uwage na oswietlenie sceny, jak i na wszystkie elementy ktore beda widoczne na lakierze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
idrilelril Napisano 1 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2007 Dzięki. Spróbuję z tym Vrayem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 1 Wrzesień 2007 Share Napisano 1 Wrzesień 2007 w mentalu 3.5 masz paint shader stworzony wlasnie do takich zadan defultowo jest dosc ciekawie skonfigurowany wiec kilka modyfikacji i masz swoj lakier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się