Jump to content

vision3d

Members
  • Content Count

    979
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

vision3d last won the day on March 16 2011

vision3d had the most liked content!

Community Reputation

301 Excellent

2 Followers

About vision3d

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/03/1985

City (optional)

  • Miasto
    Warsaw
  1. Dzięki Panowie! Maciek Jutrzenka - widziałem jeszcze i czerwonego i niebieskiego, ale ten żółty (btw. dopłata jedyne 40k zł za ten lakier;) ) robi na mnie największe wrażenie, także na pewno się z nim zmierze;) gnacik - hehe, ale w sumie taka jest prawda;) envi artist ze mnie marny, więc się muszę ratować gotowymi tłami (zwłaszcza jak na ost. chwilę zostawiłem sobie stworzenie całej kompozycji);) Trisquote - ciężko określi, robiłem miedzy projektami i często bez liczenia czasu, ale 100-120h spokojnie na to poszło (ponizej pare dodatkowych screenow) ptaszek, bolitic - dokladnie! W sumie autorzy konkursu dająć tak otwarty temat sami sobie utrudnili pracę przy ocenianiu, jestem bardzo ciekaw wyników, sam mam swoich faworytów, a zdecydowany no.1 to dla mnie BMW Onura ;)
  2. genialny serial i tu klimat bardzo wyczuwalny, brakuje tylko niebieskich kryształów wysypujących się z tyłu campera ;D detal miażdz na hiresie, gdzie widać każdą wgniotkę na karoserii, bardzo dobra robota!
  3. Hej. Czas się przypomnieć, bo już wieki tu nic nie wrzucałem ;) Shot powstał na potrzeby Car Render Challenge 2015. Tradycyjnie renderowany w 3ds maxie przy użyciu V-ray'a. Do oświetlenia użyłem HDRI dome oraz kilka pojedynczych Vray sphere. Całość retuszowana w Photoshopie. clay&wireframe: Poniżej kilka screenów z przebiegu prac. Bardzo mi zależało na wiernym odwzorowaniu AMG GT, także udałem się do najbliższego salonu, który miał na ekspozycji tenże model. Po kilkuminutowym wstępie miałem ponad 2h spokojnego mierzenia i focenia samochodu :) Przy wsparciu rzutów technicznych, własnych fotek i refek z sieci mogłem już przejść na spokojnie do modelingu zaczynając od stworzenia niejako rzutu 3d: Po tak przygotowanej bazie, modeling szedł już całkiem gładko i nie wiadomo kiedy minęło parędziesiąt godzin (a może i sto pare) ;) Na tym na pewno nie poprzestanę, jak tylko znajdę wolną chwilę będę uskuteczniał kolejne shoty ;) pozdrawiam
  4. dzieki! ile mi się zeszło na całość? trudno nawet powiedzieć. Projekt robiłem całkowicie po godzinach, felga z oponą powstała bodajże w okolicach listopada zeszłego roku. Po dłuzszej przerwie zająłem się bazą i tu również nie było pracy jednym ciągiem, a przerwy sięgały kilku tygodni. Niemniej myślę, że tak duży projekt zająłby około 3-4tygodniu całkiem intensywnej pracy w proporcji 50/50 poswieconej modelingowi oraz renderingowi / obróbce obrazków.
  5. wielkie dzięki chłopaki!! Pawlito - opony w pełni modelowane, wyszlo jakies 500k poly na sztuke :) nasiedziałem się sporo nad nimi, materiał to połączenie diffuse + specular + lekki bump plasti - dzięki za wyłapanie!! przy dziennym świetle w ogóle na to nie zwróciłem uwagi! już poprawione :) polka dot - rozumiem, że piszesz odnośnie tego co wrzuciłem na behance?:) finalne shoty mają po 8000px po szerszym boku, więc oprócz całych kadrów starałem się jak najwięcej pokazać właśnie takich wycinków, na bogato a co! ;) poniżej garść siatek:
  6. Hej, przestawiam kilka wybranych shot'ów BMW z nowej serii 4 inspirowanych fotami z oficjalnej broszurki. Model wykonany od zera w 3ds max, oświetlony przy pomocy HDR Light Studio (czasami i po 2-3 setupy na scenę miksowane w postprodukcji). Wszystkie shoty, w tym 2 dodatkowe wersje kolorystyczne dostępne na Behance
  7. O to głównie spieralismy sie w postprodukcji: gdzie ja chcialem totalnie scalic auto ze sceną rowniez w kwestiach gradingu kolorów, zaś fotograf obstawał przy lekkim 'wysunięciu' auta na pierwszy plan kosztem kolorystycznej spójności sceny. Na własny użytek zrobiłem wersję z mocniejszym cieniem, raz jeszcze dzieki za słuszną uwagę:)
  8. Hej! Wrzucam jeden z ostatnich portfoliowych projektów. Wróciłem do modelu, który kiedyś już zresztą tu pokazywałem, standardowe koła zamienione na offroad'owe by lepiej wpasowywało się w kompozycję. Jak zwykłe świecone w V-ray'u, post w PS wykonany wspólnie z fotografem Phil'em James'em. tu szybki step by step:
  9. piękna robota! Dodatkowy plus za wybór modelu!! :)
  10. flara jak najbardziej w prawidlowym miejscu :) tam sie odbijalo slonce z HDRKi a ja je po prostu wzmocnilem (nie wiem jak to wyliczyles ze to niewlasciwa strona). Co do rozmyc to faktycznie moja wina, ale niestety poki co mam ogarniczony budzet na soft by moc rowniez blurowac HDRki, wiec bawie sie samymi tlami :)
  11. dzieki! @Mulholland - to juz zabawa w shopie na kilki warstwach, pomocna jest tu mapa refleksow ;) @Berger - jak najbardziej photoshop :) raczej ciezko jest to dostac od razu z maxa, mi sie poki co nie udalo ;)
  12. dzieki chlopaki! :) ahh zapomnialem, ze wszystko w swiecie CGI musi byc poprawne fizycznie:) wybacz, ale lubie eksperymentowac:) moze jescze dodam kaustyke ;) dzieki za wyliczenie:) bym sie pogubil w tym co tu zrobilem, a tak ladnie to podsumowales :)
  13. Kolejne wozidlo w trzech odslonach;) Jak zwykle: 3ds max + Vray + Photoshop. Model nie jest moj. surowe tła:
  14. Chyba faktycznie ciut za mocno tam poswiecilem. takze dzieki za czytelny przyklad ;)
  15. @JoseConseco - dlaczego mam sie ograniczac do albo czystej hdr'ki albo studia? nie mozna mixowac tych dwoch technik? :) caly przod zostal doswietlony jest to dosc czesto spotykany zabieg w fotografii, ale rozumiem ze nie kazdemu pasujacy. Sam ciagle sie tego ucze i zdaje sobie sprawe ze jescze daleko do perfekcji ;) @maciek.m - zerknij na step by step, tam dokladnie widac co bylo wyrenderowane a co dodane w PS ;)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy