Penny Napisano 1 Wrzesień 2007 Napisano 1 Wrzesień 2007 Witam, Mam pytanie poniewaz moze sie ktos z Was spotkal co odpowiada za taki stan rzeczy, ze obiekty czasami widoczne "na opak" tak jak na pierwszym screenie i prawidlowo - tak jak na drugim screenie? Spotkalem sie z tym wiele razy i nigdy nie udalo mi sie zlokalizowac tej opcji.. Wg. mnie przestawia sie to w jakis sposob samoczynnie, czasami tylko po wstawieniu jakies elelmentu z zewnatrz. Niestety cofnac tego juz sie nie da a praca jest po tym strasznie utrudniona. Dziekuje jesli ktos podpowie mi czy to po prostu bug, czy odpowiada za to jakas opcja. PN www.3thesign.com
Temporal Napisano 1 Wrzesień 2007 Napisano 1 Wrzesień 2007 moze odwrociles normale? wez uzyj modyfikatora normal i flipnij sobie :P
Penny Napisano 1 Wrzesień 2007 Autor Napisano 1 Wrzesień 2007 Nie no gdzie normale:) Siatka w obu przypadkach renderuje sie prawidlowo.. przy odwroconych normalach bylyby bledy.. pozatym to dotyczy kazdego elementu w calutkiej scenie. Dodam tylko ze te 2 widoki powyzej to jeden jest widziany przez kamere - prawidlowo, a zle widza tylko widoki top/left/user itd.. Czyli jak edycje prowadzimy w tychze widokach to jest tragedia. Tak jak pisalem nie jest to odosobniony przypadek.. juz nie raz maxior zaskakiwal mnie ta checą... PN http://www.3thesign.com
Temporal Napisano 1 Wrzesień 2007 Napisano 1 Wrzesień 2007 uuu czyli tylko widoki? heh to nie mam pojecia jeszcze z takim czyms sie nie spotkalem
Bacry Napisano 1 Wrzesień 2007 Napisano 1 Wrzesień 2007 proponuje zmienić sterowniki karty graficznej (nowsze albo starsze) lub też zmienić OpenGL na Directa :D (lub na odwrót)
Penny Napisano 4 Wrzesień 2007 Autor Napisano 4 Wrzesień 2007 Pomysl wart wyprobowania, jednak... Przy starszych sterownikach zmiana na D3D lub OpenGL nic nie zmienia, super ze byly tez nowsze w sieci.. wiec je zantalowalem i rowniez przy zmianie sterownikow D3D i OpenGL problem nie znika.. Dla mnie to wszystko wyglada jakby max upodobal sobie sposob widzenia od tylu. Kazdy obiekt ma widoczne polygony te tylne a nie frontowe, pozatym jesli kilka obiektow sie na siebie naklada to widac na froncie ten ostatni a nie pierwszy... Tak jak pisalem problem wystepuje tylko w niektorych scenach.. i to po jakims czasie, nigdy od poczatku. No coz jesli nic nie wypali i zabraknie pomyslow to i tak przenosze sie na viste i 64 bity wiec mam nadzieje ze problem zniknie. Dzieki z gory --- http://www.3thesign.com
Temporal Napisano 4 Wrzesień 2007 Napisano 4 Wrzesień 2007 vista nie rozwiazuje problemow ale je powoduje xD
Penny Napisano 4 Wrzesień 2007 Autor Napisano 4 Wrzesień 2007 tak wiem.. ze moze je powodowac.. ten rozwiaze ale spowoduje inny:) Jednak przejscie na viste jest nieuniknione, sadze ze prawie dla kazdego. A potrzebne mi sa 64 bity. Ok, nie wazne poniewaz powodow jest wiecej, ale dziekuje za troske :) PN --- http://www.3thesign.com
Penny Napisano 5 Wrzesień 2007 Autor Napisano 5 Wrzesień 2007 Reinstalacji nie probowalem, ale na drugim kompie - wyswietla sie tak samo.. Dla mnie osobiscie to gdzies jakas opcja maxa.. tylko gdzie, wydawawac by sie moglo ze probowalem juz wszystkich opcji viewportu.
ReflectVision Napisano 5 Wrzesień 2007 Napisano 5 Wrzesień 2007 a mi sie wydaje ze to cos w scence pokaszanione
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się