adiiii Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 1. Przy wygładzaniu modelu "meshSmoothem" widoczne są niepotrzebne vertexy, których nie widać w normalnym trybie. Przy randeringu strasznie się ten fragment deformuje. Jak mam je usunąć? 2. Jak wygładzam model to co mam zrobić aby nie wygładzić jakieś krawędzi, jakiej funkcji mam użyć?
Tomala Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 Zwelduj (połącz) je z sąsiednimi vertexami za pomocą narzędzia target weld.
adiiii Napisano 3 Wrzesień 2007 Autor Napisano 3 Wrzesień 2007 Ale je dopiero widać po meshsmoothcie, a tam nie ma takiej funkcji
Tomala Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 To znaczy że jest kilka vertexów w dokładnie tym samym miejscu spróbuj poprzesuwać vertexy w editable poly i wtedy powinny się pokazać.
adiiii Napisano 3 Wrzesień 2007 Autor Napisano 3 Wrzesień 2007 Tylko 1 mi się udało przesunąć, one zaznaczają się 2 naraz. Jest na to inny sposób?
piksar Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 jak na edgu jest samotny vertex można go usunąć klawiszem BackSpace
adiiii Napisano 3 Wrzesień 2007 Autor Napisano 3 Wrzesień 2007 Może źle wam to tłumacze, takie coś mam po randerowaniu. EDIT: Ale gdy zaznaczam tego vertexa to nie mam napisane że są 2 zaznaczone, co robie nie tak?
Tomala Napisano 3 Wrzesień 2007 Napisano 3 Wrzesień 2007 jak zaznaczasz klikając raz na vertex to nie mogą Ci sie dwa zaznaczyć chyba że zaznaczasz przez kliknięcie i zakreślenie obszaru zaznaczenia. A najlepiej daj screena obiektu(tego miejsca gdzie się pierdzieli) w editable poly z widokiem edged faces i ten sam obiekt z turbosmooth z zaznaczoną opcją isoline display.
adiiii Napisano 3 Wrzesień 2007 Autor Napisano 3 Wrzesień 2007 Przesunąłem trochę vertexy i się "naprawiło". Często mi się takie coś zdarza. Jak takie coś mi wyjdzie jeszcze raz to wrzucę wam wtedy screnny. Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi