Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

1. Przy wygładzaniu modelu "meshSmoothem" widoczne są niepotrzebne vertexy, których nie widać w normalnym trybie. Przy randeringu strasznie się ten fragment deformuje. Jak mam je usunąć?

 

1-f64xy5yg.jpg

 

2. Jak wygładzam model to co mam zrobić aby nie wygładzić jakieś krawędzi, jakiej funkcji mam użyć?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zwelduj (połącz) je z sąsiednimi vertexami za pomocą narzędzia target weld.

Napisano
  • Autor

Ale je dopiero widać po meshsmoothcie, a tam nie ma takiej funkcji

Napisano

To znaczy że jest kilka vertexów w dokładnie tym samym miejscu spróbuj poprzesuwać vertexy w editable poly i wtedy powinny się pokazać.

Napisano
  • Autor

Tylko 1 mi się udało przesunąć, one zaznaczają się 2 naraz. Jest na to inny sposób?

Napisano
  • Autor

Może źle wam to tłumacze, takie coś mam po randerowaniu.

 

2-47pdyrx7s.jpg

 

EDIT:

Ale gdy zaznaczam tego vertexa to nie mam napisane że są 2 zaznaczone, co robie nie tak?

Napisano

jak zaznaczasz klikając raz na vertex to nie mogą Ci sie dwa zaznaczyć chyba że zaznaczasz przez kliknięcie i zakreślenie obszaru zaznaczenia. A najlepiej daj screena obiektu(tego miejsca gdzie się pierdzieli) w editable poly z widokiem edged faces i ten sam obiekt z turbosmooth z zaznaczoną opcją isoline display.

Napisano
  • Autor

Przesunąłem trochę vertexy i się "naprawiło". Często mi się takie coś zdarza. Jak takie coś mi wyjdzie jeszcze raz to wrzucę wam wtedy screnny. Dzięki

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności