Napisano 12 Grudzień 200321 l Tym razem narzedzie dla leniwych. Skrypt do kopiowania modyfikatorow z jednego obiektu na drugi, tak zeby nie trzeba bylo recznie przepisywac wszystkich parametrow modyfikatorow. Koncepcja jest taka: dwa pickbuttony, pierwszym wybieramy obiekt z ktorego kopiujemy a drugim obiekt docelowy. Listbox w ktorym w momencie wybrania pierwszego obiektu pojawia sie spis jego wszystkich modyfikatorow. W listboxie zaznaczamy modyfikatory ktore chcemy skopiowac i naciskamy guzik ktory uruchamia kopiowanie. Do wypisania modyfikatorow wykorzystajcie multiListBox. W przeciwienstwie do zwyklego listboxa umozliwia on zaznaczanie wielu pozycji. Modyfikatory obiektu przechowywane sa we wlasnosci modifiers object.modifiers[1] --pierwszy modyfikator object.modifiers[2] --drugi itd. Jak widac jest to zwykla tablica, zeby przejsc przez wszystkie modyfikatory wystarczy napisac cos takiego: for i in 1 to object.modifiers.count do ( jakis_modyfikator = object.modifiers ) Jak dodawac modyfikatory mozecie podejrzec w moim skrypcie na temat 5. Dodawalem tam edit_mesh. Gdyby nie interfejs i mozliwosc wyboru kopiowanych modyfikatorow, skrypt moglby miec jedna linijke :D Powodzenia, tematy wysylajcie na maila. Deadline 22 grudnia.
Napisano 14 Grudzień 200321 l Dziś otworzyłem paczkę z prenumeratą magazynu 3D i byłem nieźle zaskocziny widząc Twoją prace na okładce :) Gratulacje Adamie!
Napisano 16 Grudzień 200321 l Autor Dzieki, dzieki :) Tez bylem zaskoczony. Znajomy zaczal gratulowac mi pracy a ja kompletnie nie wiedzialem o co chodzi, dopiero zalapalem jak pokazal mi okladke. Musze poslac ja Adkowi do galerii, bo ciagle zapominam.
Napisano 16 Grudzień 200321 l Wow, nie wiedzialem, ze to Twoje:) I gdzie Ci wszyscy \"dizajnerzy\", \"graficy\" i \"modelarze\"? ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto