Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Chciałem ostatnio spróbowac wyexportować coś do ut2k3 i o dziwo na pamie gdzie powinien być mesh ostał się tylko jego cień :0...

Czym moze to być spowodowane?

 

I jeszcze takie jedno pytanko - planuje przetestować swoją Pabiede we flatout 2, próbowal już ktoś takie zabawy?

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie exportowałem nic do UE2, także na 100% nie jestem pewien.

 

Użyłeś formatu .ase rozumiem?

 

Może masz obiekt ustawiony na hidden w grze, wówczas będzie widoczny w edytorze, ale nie w grze. Inna rzecz jaka mi przychodzi do głowy to może spróbuj przebudowac geometrię levelu?

Napisano

ja troche exportowałem statik meshów i playerów i w przypadku tych pierwszych pare razy cos takiego mi sie zdazyło, nie wiem czemu tak sie dzieje, na ogół pomaglo spradzenie w maxie id dla textury lub reset x form bo moze byc flipniete czasem z jakis powodów zle zaimortuje texture i ona tez moze byc powodem ze zostaje sam cien po obiekcie, expertem w tym nie jestem to tylko z moich doswiadczen w sumei zawsze sie dalo wybrnac z kłopotów,

 

co do flat outa2 to ja sie zabieralem za to, ale jak zobaczylem autko z tej gry po imporcie to juz mi sie odechcialo zabawy, trza zrobic deformy wszsytkich czesci, troche tego jest trza to polinkowac itp, z tego co wiem to do tej zabawy słuzyl zmodeler 2 a czy jest jkais plug do maxa to juz nie wiem bo odpuscialem temat,

moze Tobie sie to uda wtedy poszedł bym Twoim śladem i w koncu swojego chargera wrzucicl do gry :P, jak cos to pisz co udalo Ci sie zwojować jak nie sam to moze wspolnymi siłami cos sie uda zdziałać

Napisano
  • Autor

Zabiore się za Pabiede do Flatouta 2.

To wszystko bedzie wygladało w taki sposób?:

Rozpakowanie autka, podmiana modelu i pakowanie?

Jeśli tak to donMario masz moze cos do rozpakowania? Na forach carmake'ów zazwyczaj tylko pokazują gotowe autka w grach, a ciezko jest znaleźć narzędzia do tego wszystkiego służące...

Napisano

Coś mi się wydaje, że to nie takie proste ;). Już po chwili gry w Flatout można zauważyć, że autka bardzo ładnie deformują się przy każdym uderzeniu. Czyli tak jak pisał donMario, wymaga to więcej pracy niż eksport jednego modelu w stanie nienaruszonym.

Sam też myślałem nad eksportem auta do F2, ale na myśleniu się skończyło. Może znajdziesz coś, co Ci się przyda na

http://flatoutjoint.com/index.php?option=com_remository&Itemid=38

Napisano

no nie takie to proste, bedzie potrzeba wielu prob testów itp, zmod nie jest oficjalnym narzedziem wspierajcym flatouta, takze najlepjej rozjzec sie na necie za zmodelerem 2 , wybierajac wersje oficjalną, o ile sie nic nie zmienilo . bedziesz pozbawiony importu auta z flatouta2, to jest zarezerwowane dla tych ktorzy zarejestruja soft i złoza oplate chyba 20 dolców czy cos kolo tego, tazke trzeba sie rozjzec ;) i zaimporotwac auto z F2 do zmoda a pozniej do maxa, autko sklada sie z ilus tam czesci drzwi maska itd, do tego jest tam od razu nalozony model uszkodzony ktory skada sie z podobnej ilosci czesci tyle ze podeformowanych, to wszsytko jest polinkowane do kupy i identycznie trzeba to zrobic z naszym wozem , czyli podzielic na czesci polinkowac , nie wiem jak dokladnie wyglada sprawa textur ale moze byc tak ze musi to byc ta sam ilosc co w F2

+ to samo nazewnictow, dodatkowo zdjae sie ze nasz model bedzie tylko i wyłacznie kozystal z kół z gry takze moza zapomniec o swoich , podbnie moze byc z silnikiem a przynajmniej textrua, jest tego calkiem soro i to jeszcze nie koniec, bo jak to wszsytko przygotujesz to trza to jeszczx wyksportwac tak abym zmod2 to łyknął i nie bylo zgrzytów , od razu mowie smoth grup nie łyka w grze model jest bez nich czyli kazdy elemnt który ma ostre krawedzie musi byc "wyciety" ja to robie tak ze zaznaczam polygony detach i atach i to juz łyka, i tertaz sie zaczyna male komplikejszyn :O, zeby wszsytko bylo tip top ja robilem tak ze gotowe auto polinkwoane exportowalem do formatu DFF tego z gta dzikei skryptowi do maxa, w zmodzie 1 imporotwalem i sejwowalem poczy w zmodzie2 otiwerlame i tam robilem porpawki na linkowanie , nie stety wtedy kiedy sie tym bawilem wersdja zmoda kotrą mialem wywala sie na linkowaniu lub robila dziwaczne i przypadkowe rzeczy z nim takez w kocu sobie odpusiclem to bylo juz dosc dawno temu takze moze juz w nowych wersjach jest wsjo gut , a tu jeszcze link do chłopaków z forum http://members.lycos.co.uk/carmakers/forum/ oni o zmodzie wiedza wszytko i jak cos to pewnie podowiedzą co i jak ewnetulanie naprostuja jakies moje niescisłosci lub błedy w opisie , no coz wypracowanie powstało :)

 

a i jeszcze sprostuje czemu zmod 1 a nie 2 odrazu itp, zmod 2 nie mial importu z gta 3 i vc ani obj, co najwyzej 3ds ktory wiadomo do dupy jest, porozcinany model wzgledem uv itp, takze w skurcie ja innego sposobu nie znalzlem coby wyeskprotwac auto, w takim stanie jakim je przygotowalem w maxie, tylke wlasnie poprzez skrypt do gta, moze Tobie uda sie wypracowac cos łatiwejszego lub wogle jest juz udoskonalone tzn ten zmodeler2

Napisano
  • Autor

Żeby nie było - Nie myśałem, że to wszystko będzie jakieś bardzo proste itp, ale spróbować imo warto, najwyżej model pójdzie do Gta Sa - jakby z flatoutem nie pykło. Zawsze to lepsze niż maxowy viewport ;)

Napisano

wiesz to byloby moze prostsze gdyby byly oficjalne narzedzia bez kombinacji z ilomas tam softami i uda sie nie uda sie, w sumie to mi narobiles smaka z tym flatoutem bo bym sie troche porzbijal sowją furką ;), poza tym probuj probuj, ja jak 1 raz imortowalem do gta vc to spedzilem przy tym ze 3 albo 4 tygodnie bo nie moglem wyknimic o co chodzi co jest zle ze auto sie nie pokazuje w grze, albo bez textur albo drzwi na cały ekran a reszta gut lub kola za male za duze hehehe az mi sie słabo robilo ale sie zaparłem i udało sie ;)

Napisano
  • Autor

Za jakieś 4h przyleci do mnei Gta Sa to zaczne siębawić, a co do flatouta to nie oduszczę, bo gra świetna :)

Napisano
  • Autor

Można można, dlatego własnie zacząłem szukać info na ten temat.

H2 - http://flatoutjoint.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=583.msg6141#msg6141

Coś mi się wydaje, że odnośnie wygięć może być trudniej, ciekawi mnie od czego jest plik crash.dat w folderach z poszczególnymi samochodami... hmm Jak będziesz miał wiecej info to daj znać :)

EDIT:

Zajrzyj sobie do plików panels.ini, są tam właściwości częsci danego pojazdu.

Na forum z autkami co Flatouta 2 znalazłem taki screen pokazujący przykłądowe auto:

f_Image1m_2b37039.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności