Skocz do zawarto艣ci

Featured Replies

Napisano

Chcia艂em ostatnio spr贸bowac wyexportowa膰 co艣 do ut2k3 i o dziwo na pamie gdzie powinien by膰 mesh osta艂 si臋 tylko jego cie艅 :0...

Czym moze to by膰 spowodowane?

 

I jeszcze takie jedno pytanko - planuje przetestowa膰 swoj膮 Pabiede we flatout 2, pr贸bowal ju偶 kto艣 takie zabawy?

  • Odpowiedzi 11
  • Wy艣wietle艅 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie exportowa艂em nic do UE2, tak偶e na 100% nie jestem pewien.

 

U偶y艂e艣 formatu .ase rozumiem?

 

Mo偶e masz obiekt ustawiony na hidden w grze, w贸wczas b臋dzie widoczny w edytorze, ale nie w grze. Inna rzecz jaka mi przychodzi do g艂owy to mo偶e spr贸buj przebudowac geometri臋 levelu?

Napisano

ja troche exportowa艂em statik mesh贸w i player贸w i w przypadku tych pierwszych pare razy cos takiego mi sie zdazy艂o, nie wiem czemu tak sie dzieje, na og贸艂 pomaglo spradzenie w maxie id dla textury lub reset x form bo moze byc flipniete czasem z jakis powod贸w zle zaimortuje texture i ona tez moze byc powodem ze zostaje sam cien po obiekcie, expertem w tym nie jestem to tylko z moich doswiadczen w sumei zawsze sie dalo wybrnac z k艂opot贸w,

 

co do flat outa2 to ja sie zabieralem za to, ale jak zobaczylem autko z tej gry po imporcie to juz mi sie odechcialo zabawy, trza zrobic deformy wszsytkich czesci, troche tego jest trza to polinkowac itp, z tego co wiem to do tej zabawy s艂uzyl zmodeler 2 a czy jest jkais plug do maxa to juz nie wiem bo odpuscialem temat,

moze Tobie sie to uda wtedy poszed艂 bym Twoim 艣ladem i w koncu swojego chargera wrzucicl do gry :P, jak cos to pisz co udalo Ci sie zwojowa膰 jak nie sam to moze wspolnymi si艂ami cos sie uda zdzia艂a膰

Napisano
  • Autor

Zabiore si臋 za Pabiede do Flatouta 2.

To wszystko bedzie wyglada艂o w taki spos贸b?:

Rozpakowanie autka, podmiana modelu i pakowanie?

Je艣li tak to donMario masz moze cos do rozpakowania? Na forach carmake'贸w zazwyczaj tylko pokazuj膮 gotowe autka w grach, a ciezko jest znale藕膰 narz臋dzia do tego wszystkiego s艂u偶膮ce...

Napisano

Co艣 mi si臋 wydaje, 偶e to nie takie proste ;). Ju偶 po chwili gry w Flatout mo偶na zauwa偶y膰, 偶e autka bardzo 艂adnie deformuj膮 si臋 przy ka偶dym uderzeniu. Czyli tak jak pisa艂 donMario, wymaga to wi臋cej pracy ni偶 eksport jednego modelu w stanie nienaruszonym.

Sam te偶 my艣la艂em nad eksportem auta do F2, ale na my艣leniu si臋 sko艅czy艂o. Mo偶e znajdziesz co艣, co Ci si臋 przyda na

http://flatoutjoint.com/index.php?option=com_remository&Itemid=38

Napisano

no nie takie to proste, bedzie potrzeba wielu prob test贸w itp, zmod nie jest oficjalnym narzedziem wspierajcym flatouta, takze najlepjej rozjzec sie na necie za zmodelerem 2 , wybierajac wersje oficjaln膮, o ile sie nic nie zmienilo . bedziesz pozbawiony importu auta z flatouta2, to jest zarezerwowane dla tych ktorzy zarejestruja soft i z艂oza oplate chyba 20 dolc贸w czy cos kolo tego, tazke trzeba sie rozjzec ;) i zaimporotwac auto z F2 do zmoda a pozniej do maxa, autko sklada sie z ilus tam czesci drzwi maska itd, do tego jest tam od razu nalozony model uszkodzony ktory skada sie z podobnej ilosci czesci tyle ze podeformowanych, to wszsytko jest polinkowane do kupy i identycznie trzeba to zrobic z naszym wozem , czyli podzielic na czesci polinkowac , nie wiem jak dokladnie wyglada sprawa textur ale moze byc tak ze musi to byc ta sam ilosc co w F2

+ to samo nazewnictow, dodatkowo zdjae sie ze nasz model bedzie tylko i wy艂acznie kozystal z k贸艂 z gry takze moza zapomniec o swoich , podbnie moze byc z silnikiem a przynajmniej textrua, jest tego calkiem soro i to jeszcze nie koniec, bo jak to wszsytko przygotujesz to trza to jeszczx wyksportwac tak abym zmod2 to 艂ykn膮艂 i nie bylo zgrzyt贸w , od razu mowie smoth grup nie 艂yka w grze model jest bez nich czyli kazdy elemnt kt贸ry ma ostre krawedzie musi byc "wyciety" ja to robie tak ze zaznaczam polygony detach i atach i to juz 艂yka, i tertaz sie zaczyna male komplikejszyn :O, zeby wszsytko bylo tip top ja robilem tak ze gotowe auto polinkwoane exportowalem do formatu DFF tego z gta dzikei skryptowi do maxa, w zmodzie 1 imporotwalem i sejwowalem poczy w zmodzie2 otiwerlame i tam robilem porpawki na linkowanie , nie stety wtedy kiedy sie tym bawilem wersdja zmoda kotr膮 mialem wywala sie na linkowaniu lub robila dziwaczne i przypadkowe rzeczy z nim takez w kocu sobie odpusiclem to bylo juz dosc dawno temu takze moze juz w nowych wersjach jest wsjo gut , a tu jeszcze link do ch艂opak贸w z forum http://members.lycos.co.uk/carmakers/forum/ oni o zmodzie wiedza wszytko i jak cos to pewnie podowiedz膮 co i jak ewnetulanie naprostuja jakies moje niescis艂osci lub b艂edy w opisie , no coz wypracowanie powsta艂o :)

 

a i jeszcze sprostuje czemu zmod 1 a nie 2 odrazu itp, zmod 2 nie mial importu z gta 3 i vc ani obj, co najwyzej 3ds ktory wiadomo do dupy jest, porozcinany model wzgledem uv itp, takze w skurcie ja innego sposobu nie znalzlem coby wyeskprotwac auto, w takim stanie jakim je przygotowalem w maxie, tylke wlasnie poprzez skrypt do gta, moze Tobie uda sie wypracowac cos 艂atiwejszego lub wogle jest juz udoskonalone tzn ten zmodeler2

Napisano
  • Autor

呕eby nie by艂o - Nie my艣a艂em, 偶e to wszystko b臋dzie jakie艣 bardzo proste itp, ale spr贸bowa膰 imo warto, najwy偶ej model p贸jdzie do Gta Sa - jakby z flatoutem nie pyk艂o. Zawsze to lepsze ni偶 maxowy viewport ;)

Napisano

wiesz to byloby moze prostsze gdyby byly oficjalne narzedzia bez kombinacji z ilomas tam softami i uda sie nie uda sie, w sumie to mi narobiles smaka z tym flatoutem bo bym sie troche porzbijal sowj膮 furk膮 ;), poza tym probuj probuj, ja jak 1 raz imortowalem do gta vc to spedzilem przy tym ze 3 albo 4 tygodnie bo nie moglem wyknimic o co chodzi co jest zle ze auto sie nie pokazuje w grze, albo bez textur albo drzwi na ca艂y ekran a reszta gut lub kola za male za duze hehehe az mi sie s艂abo robilo ale sie zapar艂em i uda艂o sie ;)

Napisano
  • Autor

Za jakie艣 4h przyleci do mnei Gta Sa to zaczne si臋bawi膰, a co do flatouta to nie oduszcz臋, bo gra 艣wietna :)

Napisano
  • Autor

Mo偶na mo偶na, dlatego w艂asnie zacz膮艂em szuka膰 info na ten temat.

H2 - http://flatoutjoint.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=583.msg6141#msg6141

Co艣 mi si臋 wydaje, 偶e odno艣nie wygi臋膰 mo偶e by膰 trudniej, ciekawi mnie od czego jest plik crash.dat w folderach z poszczeg贸lnymi samochodami... hmm Jak b臋dziesz mia艂 wiecej info to daj zna膰 :)

EDIT:

Zajrzyj sobie do plik贸w panels.ini, s膮 tam w艂a艣ciwo艣ci cz臋sci danego pojazdu.

Na forum z autkami co Flatouta 2 znalaz艂em taki screen pokazuj膮cy przyk艂膮dowe auto:

f_Image1m_2b37039.jpg

Je艣li chcesz doda膰 odpowied藕, zaloguj si臋 lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj wi臋cej Polityka prywatno艣ci