Skocz do zawartości

Mam takie pytanie: jacy specjaliści są potrzebni do stworzenia takiego programu jak n


Gość qwerto

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie: jacy specjaliści są potrzebni do stworzenia takiego programu jak np. ArCon czy Pro100. Są to programy do wizualizacji pomieszczeń w domu. Czy wystarczy praca grafików, czy również są potrzebni programiści, jak tak to jacy, a może jeszcze potrzebni są architekci?

Jaki mógłby być koszt wykonania takiego programu?

Nie znam się na tym więc proszę o odpowiedź jak dla chłopa na polu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Po pierwsze nie zakladaj podwojnych wątków.

Po drugie to przedewszyskim programisci, grafik to tam potrzebny bedzie do konsultacji, i drugi do zrobienia ikonek do GUI. A koszty, nie wiem, powiedzmy 5 programistów, klepiących przez pare miesięcy (zaleznie od zlozonosci programu) i dostający po pare tysięcy za łebka (w zaleznosci od tego czy to zwykly klepacz, czy jakis senior czy leader) i wychodzi ladne paredziesiąt tysięcy :)

To chyba takie minimum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Wam obydwu za odpowiedź. Co prawda jeszcze wiele się muszę dowiedzieć.

U Ciebie Mirach w galerii 3d widziałem wizualizację biura która bardzo ładnie wygląda, prawie jak zdjęcie, o wiele ładniej niż w tych programach o które pytałem. Czy to znaczy, że nie da się zastosować tak ładnej grafiki w takich programach?

Czy znacie firmy, które mogłyby się podjąć napisania takiego programu albo jakieś osoby (pasjonatów) którzy mogliby to zrobić?

Jeśli nie to jakich programistów szukać? Mogą być wszyscy, czy może tylko tacy którzy specjalizują się w pisaniu programów w 3d?

Z góry dzięki za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach