Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, natknałem sie na taki, chyba banalny problem w Mayi, aczkolwiek nie mam pojęcia jak z niego wybrnąć :P Otóż chodzi o to, że jak zrobię model z NURBSów to po wyrenderowaniu powinien być gładziutki i równiutki - np. tloczenie między dwoma kołami, w rzeczywistosci natomiast pozostaje kanciaty... gdzie da się ustawić to, aby model był "gładki"?:) Dziękuję i czekam na odp :)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 842
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zaznacz obiekt, ctrl+a, zakładka tessellation.

Oczywiście w shapeNode.

 

Jeśli renderujesz mentalem, masz jeszcze Approximation Editor.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności