danilo2 Napisano 8 Wrzesień 2007 Share Napisano 8 Wrzesień 2007 Witam, natknałem sie na taki, chyba banalny problem w Mayi, aczkolwiek nie mam pojęcia jak z niego wybrnąć :P Otóż chodzi o to, że jak zrobię model z NURBSów to po wyrenderowaniu powinien być gładziutki i równiutki - np. tloczenie między dwoma kołami, w rzeczywistosci natomiast pozostaje kanciaty... gdzie da się ustawić to, aby model był "gładki"?:) Dziękuję i czekam na odp :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peteRlo Napisano 8 Wrzesień 2007 Share Napisano 8 Wrzesień 2007 Zaznacz obiekt, ctrl+a, zakładka tessellation. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 8 Wrzesień 2007 Share Napisano 8 Wrzesień 2007 Zaznacz obiekt, ctrl+a, zakładka tessellation. Oczywiście w shapeNode. Jeśli renderujesz mentalem, masz jeszcze Approximation Editor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danilo2 Napisano 8 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 8 Wrzesień 2007 dzieki wielkie :) jakos nei zauwazylem :):):) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się