GrafMax Napisano 9 Wrzesień 2007 Share Napisano 9 Wrzesień 2007 Czesc, Chcialbym dodać DOF w Afterze. Wiem że trzeba do tego wyrenderować mapę głebokości. Może mi ktoś podpowiedzieć, jak to zrobić. I jak tego użyć w After Effects? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttaaddeekk Napisano 9 Wrzesień 2007 Share Napisano 9 Wrzesień 2007 effects->lens blur -> deph map layer i tam wskazujesz mape glebokosci wczesniej wyrenderowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrafMax Napisano 9 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 9 Wrzesień 2007 ale jak wyrenderować mapę głebokości?? dodałem Z Depth w Render Ellements, ale ona jest płaska, tylko czerń i biel bez półtonów:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 9 Wrzesień 2007 Share Napisano 9 Wrzesień 2007 a ustawiłeś zakresy camery? ustaw zakres Envirnoment ranges tak aby near zaczynał się na pierwszym obiekcie a far kończył na ostatnim: te same wartości wklep w Zdepth i ciesz oczy renderkiem: POzdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrafMax Napisano 9 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 9 Wrzesień 2007 Chodzi o Z Element Parameters?? wlasnie sie tym bawilem i już są róznice w tonach, ale trudno mi ustaić tak, aby było od pełnej bieli, do prawie czerni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 9 Wrzesień 2007 Share Napisano 9 Wrzesień 2007 dlatego własnie musisz to zgrać z wartościami kamery. najpierw ustalasz near (najbliższy punkt dla DOFa) tutaj będziesz miał czystą biel. potem ustalasz far i tutaj będziesz miał szarości. to co poza far jest prawie czarne. ustal sobie najpierw wartości na kamerze a potem wpisuj w zdepth. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrafMax Napisano 9 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 9 Wrzesień 2007 ok, to działa dzięki:D jeszcze jedno pytanie odnośnie After effects: effects->lens blur -> deph map layer i tam wskazujesz mape glebokosci wczesniej wyrenderowana nie znalazłem lens blur, ale użyłem Compoud Blur, z tym e ze teraz efekt nie jest do konca naruralny, rozmycie ject też dookoła ostyrych elemetów, jakbypod nimi. Jest na to lepszy filtr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ttaaddeekk Napisano 9 Wrzesień 2007 Share Napisano 9 Wrzesień 2007 jak uzywasz innego rendera niz scanline to zaznaczaj enable filtering Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrafMax Napisano 9 Wrzesień 2007 Autor Share Napisano 9 Wrzesień 2007 renderuje w scanline. Próbowałem z enable filtering i bez i jest tak samo:/ Edit: załączm screena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się