Napisano 9 Wrzesień 200717 l Czesc, Chcialbym dodać DOF w Afterze. Wiem że trzeba do tego wyrenderować mapę głebokości. Może mi ktoś podpowiedzieć, jak to zrobić. I jak tego użyć w After Effects? pozdrawiam
Napisano 9 Wrzesień 200717 l effects->lens blur -> deph map layer i tam wskazujesz mape glebokosci wczesniej wyrenderowana
Napisano 9 Wrzesień 200717 l Autor ale jak wyrenderować mapę głebokości?? dodałem Z Depth w Render Ellements, ale ona jest płaska, tylko czerń i biel bez półtonów:/
Napisano 9 Wrzesień 200717 l a ustawiłeś zakresy camery? ustaw zakres Envirnoment ranges tak aby near zaczynał się na pierwszym obiekcie a far kończył na ostatnim: te same wartości wklep w Zdepth i ciesz oczy renderkiem: POzdrawiam
Napisano 9 Wrzesień 200717 l Autor Chodzi o Z Element Parameters?? wlasnie sie tym bawilem i już są róznice w tonach, ale trudno mi ustaić tak, aby było od pełnej bieli, do prawie czerni
Napisano 9 Wrzesień 200717 l dlatego własnie musisz to zgrać z wartościami kamery. najpierw ustalasz near (najbliższy punkt dla DOFa) tutaj będziesz miał czystą biel. potem ustalasz far i tutaj będziesz miał szarości. to co poza far jest prawie czarne. ustal sobie najpierw wartości na kamerze a potem wpisuj w zdepth.
Napisano 9 Wrzesień 200717 l Autor ok, to działa dzięki:D jeszcze jedno pytanie odnośnie After effects: effects->lens blur -> deph map layer i tam wskazujesz mape glebokosci wczesniej wyrenderowana nie znalazłem lens blur, ale użyłem Compoud Blur, z tym e ze teraz efekt nie jest do konca naruralny, rozmycie ject też dookoła ostyrych elemetów, jakbypod nimi. Jest na to lepszy filtr?
Napisano 9 Wrzesień 200717 l Autor renderuje w scanline. Próbowałem z enable filtering i bez i jest tak samo:/ Edit: załączm screena
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto