Allien Napisano 4 Listopad 2002 Napisano 4 Listopad 2002 Mam pytanko . gdy otwieram w maxsie sceny z du┐om iloÂciom poligonˇw w oknie perspective gdy obracam scene obraz bardzo wolno chodzi (skacz)- Mam Ge2MX i Duron 850 , chce zmieniŠ jedno albo drugi (na wszystko niestety niemam kasy) co bedzie mnia│o wiekszy wp│yw na p│ynoŠ obrazu w Perspective Procek czy karta (w planach mam Ge4Ti4200) ??
Bacry Napisano 4 Listopad 2002 Napisano 4 Listopad 2002 W twoim przypadku procek. Ale ka┐da du┐a scena mo┐e zamuliŠ kompa. Ja mam pIII800 i vante32MB. Nie narzekam. Ale mo┐e siŕ przyzwyczai│em:)
saygon Napisano 4 Listopad 2002 Napisano 4 Listopad 2002 czy ja wiem czy procek jak tylko wo viewportu to raczej karta. ja mam gforsa 2 mx i nie narzekam trzeb chowaŠ niepotrzene rzeczy.
Bacry Napisano 6 Listopad 2002 Napisano 6 Listopad 2002 Procek liczy siŕ w zale┐noÂci od rodzaju karty graficznej. Jedne maj▒ transformacjŕ w karcie zaimplementowane inne nie. Dodatkowo liczy siŕ jeszcze oÂwietlenie i wtedy dzia│a procek.
Anonymous Napisano 6 Listopad 2002 Napisano 6 Listopad 2002 CO dopala Okienka ? Napewno co takiego : Quadro4 550XGL A64-B Quadro4 550XGL, 64 MB DDRRAM, 1xLFH, karta dwumonitorowa, wersja OEM (= ELSA Synergy 4 550XGL) 1500 z│ netto Jest to profesjonalna karta ze sterownikami MAXTREME do 3ds. Wszystko ma znacznie Procek napewno i pami੠ram im wiŕcej tym lepiej AMD 2000+ powinno pomuc. GF4 4400 chodzi podobnie jak QUADRO2 MXR. Bawi│em siŕ Leadtek GF4400. Antialiasing w View Port miodzio
svistak Napisano 9 Listopad 2002 Napisano 9 Listopad 2002 jeÂli problem wystŕpuje przy obracaniu sceny, moze lepiej zdegradowac to do bounding boxˇw...?
saygon Napisano 10 Listopad 2002 Napisano 10 Listopad 2002 nie kiedty chcesz np dokldny widok z camery ustawiŠ. wyedy potrzebujesz normalnego widoku.
Wojciech Daszczyk - PROF Napisano 10 Listopad 2002 Napisano 10 Listopad 2002 ja tylko to skwituje i powiem tak : 1. jesli renderujesz elementy trwale takie 2. jak polygony to pracuje procek jesli renderujesz system czastek albo volume fog badz volume light to pracuje rowniez karta (np przy 4 megowyej karcie foga i wybuchy mozesz miec w 256 kolorach zamiast 16 milionach) 3. jesli w viewporcie cos ogladasz to meczy sie z tym karta ...bobrze jest robic tak jak powiedziano wyzej ukrywac niektore wyedytowane juz elementy a zastepowac je powiedzmy brylami podstawowymi mp obiekt o ksztalcie szesciennym i bardzo gestej siatce mozna zastapic boxem a sam obiekt ukryc widzimy w jaki sposob bedzie to wygladac (stosowac wylacznie przy ustawianiu kamery przy przemieszczniu obiktow nie zdaje to egzaminu ....wtedy jest 2 mozliwosc ) karzemy maxowi by wyswietlal element o gestej siatce jako box ale tylko ten jeden (bo jest jeszcze mozliwosc wyswietlenia wszystkiego jako boxa \"display as box\") oraz postawinia elementu prostego w pogdladzie smooth i stworzenie z nich grupy wtedy mozesz przemieszczac oba leementy jednoczesnie ...a co najwazniejsze nie obciazasz karty zbednymi przeliczeniami posrednich stadow operacji ...
Wojciech Daszczyk - PROF Napisano 11 Listopad 2002 Napisano 11 Listopad 2002 wiezcie mi to dziala ... jak ktos ma tak jak ja to kazda pomoc ze strony funkcji freeze i hide jest pomocna...
Bacry Napisano 12 Listopad 2002 Napisano 12 Listopad 2002 Kiedy pracuje procek a kiedu karta zale┐y od karty. Wszystkim steruje poÂrednik czyli albo directx albo openGL. Jak instalujesz kartŕ instalowane s▒ odpowiednie wersje bibliotek, ktˇre albo za│atwiaj▒ co programowo albo sprzŕtowo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się