Napisano 12 Wrzesień 200717 l Witam! Jeśli gdzieś już sie pojawiła odpowiedź na poniższe pytanie to przepraszam za powielanie wątku i proszę o link do wątku. Jak zrobić (jeśli można) aby wprawić jeden obiekt w ruch a on poprzez kontakt porusza drugim np.: zębatki: jedna napędza a druga sie obraca poprzez kontakt z zębami napędzającej?
Napisano 12 Wrzesień 200717 l Zależy od softu, jakiego używasz. Generalnie robi się to poprzez różne solvery odpowiadająe za symulację zjawisk dynamicznych (np. reactor w maxie).
Napisano 12 Wrzesień 200717 l albo w maxie wire parameters masz w quadzie nie wiem jak to w innych softach jest
Napisano 13 Wrzesień 200717 l Autor Zapomniałem zaznaczyć że chodzi o maxa :p Poprosiłbym jakieś linki do obu rozwiązań. (Najlepiej do jakiś tutków na ten temat) bo jeśli chodzi o reactory to znalazłem tylko rozbicie konstrukcji z boxów i wiatrak.