Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam :)

jest postac, jest rig i jest zanimowany cykl biegu. potrzebuje teraz zapetlic caly cykl tak, by mi sie powtarzal tyle razy ile bedzie animacja wymagala. w jaki prosty sposob moge pomnozyc w timelinie klucze wszystkich zanimowanych konczyn postaci poza metoda kopiuj-wklej-przesun (nie oszukujmy sie, jest to bardzo meczace jesli postac ma wykonac ze sto takich krokow) ;P dziekuje z gory!

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

co jest męczące?? postac animujesz do PIERWSZEGO zapętlenia a pozniej juz leci na loopie i nie ma znaczenia czy zrobi 100 czy milion krokow :D Btw. potrzebne Ci tylko 8 klatek stary :D:D:D:D

Napisano

No i właśnie o to było pytanie: jak zapętlić animacje, żeby tylko 8 klatek było potrzebnych...

Napisano

coz ja sie tyle razy pytalem o cos podobnego i nigdy nie dostalem konkretnej odpowiedzi zapetlanie w miejscu to proscizna ale jak zrobic tak by robimy cykl chodu gdzie postac sie przemiescza i pociagnac to animke zeby np przez kolejne 200 klatek poszla dalej

Napisano
  • Autor

oczywiscie dziala :) dzieki bardzo streaker

Temporal, rowniez chcialbym sie tego dowiedziec ;)

Napisano
  • Autor

ale mam jednak jeszcze jedno pytanie. czy moge caly cykl animacji (klucze wszystkich kosci) zamknac w dwoch kluczowych klatkach (poczatek-koniec)? i wtedy importowac je do bardziej zlozonej sceny. taki odpowiednik fleszowego motion clipa (wydaje mi sie, ze dobre porownanie) :)

Napisano

Temporal - nie za bardzo rozumie o co ci chodzi, ale może w Curve out or range types tryb relative repeat ?

FiDo - jest coś takiego jak motion mixer, może tym, ale nie wiem jak to w maxie działa

Napisano

relative repeat na pierwszy rzut oka dziala jak trzeba ale wiac ze im dalej animka tym bardziej to sie rozkaracza wiec odpada

Napisano

Temporal - pewnie masz o jakieś minimalne wartości niedokładną animacje bazową, dlatego się rozjeżdża.

Napisano
  • Autor

choroba no.. kolejny problem sie pojawil na mojej drodze. przy tej samej animacji, aczkolwiek inny. nie bede zakladal kolejnego tematu, zapytam tutaj :)

 

zrigowana postac (kosci+skora) porusza sie po sciezce. chce zmienic minimalnie wielkosc postaci, no wiec skaluje. ale gdy to zrobie i wlacze animacje (badz zlapie za helper do ktorego przypisana jest cala postac i go przesune) to skora dystansuje sie coraz bardziej i bardziej od kosci (chociaz wygina sie tak jak powinna). o co moze chodzic? help :)

 

obrazowo przedstawia sie to tak:

przed przesunieciem helpera, po przesunieciu helpera

bladmax.jpg

 

aczkolwiek na obrazku jak widac zaznaczylem cala postac. nie ma wiec roznicy

Napisano
  • Autor

dobra, problem rozwiazany :P gdyby ktos kiedys napotkal taka trudnosc, radze skalowac wszystko poza sama skora ;) pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.