FiDo Napisano 12 Wrzesień 2007 Napisano 12 Wrzesień 2007 Witam :) jest postac, jest rig i jest zanimowany cykl biegu. potrzebuje teraz zapetlic caly cykl tak, by mi sie powtarzal tyle razy ile bedzie animacja wymagala. w jaki prosty sposob moge pomnozyc w timelinie klucze wszystkich zanimowanych konczyn postaci poza metoda kopiuj-wklej-przesun (nie oszukujmy sie, jest to bardzo meczace jesli postac ma wykonac ze sto takich krokow) ;P dziekuje z gory!
streaker Napisano 12 Wrzesień 2007 Napisano 12 Wrzesień 2007 Curve Editor -> Parameter Curve Out-of Range Type (w ikonkach poszukaj)
JmTm00 Napisano 12 Wrzesień 2007 Napisano 12 Wrzesień 2007 co jest męczące?? postac animujesz do PIERWSZEGO zapętlenia a pozniej juz leci na loopie i nie ma znaczenia czy zrobi 100 czy milion krokow :D Btw. potrzebne Ci tylko 8 klatek stary :D:D:D:D
streaker Napisano 12 Wrzesień 2007 Napisano 12 Wrzesień 2007 No i właśnie o to było pytanie: jak zapętlić animacje, żeby tylko 8 klatek było potrzebnych...
Temporal Napisano 12 Wrzesień 2007 Napisano 12 Wrzesień 2007 coz ja sie tyle razy pytalem o cos podobnego i nigdy nie dostalem konkretnej odpowiedzi zapetlanie w miejscu to proscizna ale jak zrobic tak by robimy cykl chodu gdzie postac sie przemiescza i pociagnac to animke zeby np przez kolejne 200 klatek poszla dalej
FiDo Napisano 13 Wrzesień 2007 Autor Napisano 13 Wrzesień 2007 oczywiscie dziala :) dzieki bardzo streaker Temporal, rowniez chcialbym sie tego dowiedziec ;)
FiDo Napisano 13 Wrzesień 2007 Autor Napisano 13 Wrzesień 2007 ale mam jednak jeszcze jedno pytanie. czy moge caly cykl animacji (klucze wszystkich kosci) zamknac w dwoch kluczowych klatkach (poczatek-koniec)? i wtedy importowac je do bardziej zlozonej sceny. taki odpowiednik fleszowego motion clipa (wydaje mi sie, ze dobre porownanie) :)
streaker Napisano 13 Wrzesień 2007 Napisano 13 Wrzesień 2007 Temporal - nie za bardzo rozumie o co ci chodzi, ale może w Curve out or range types tryb relative repeat ? FiDo - jest coś takiego jak motion mixer, może tym, ale nie wiem jak to w maxie działa 1
Temporal Napisano 13 Wrzesień 2007 Napisano 13 Wrzesień 2007 relative repeat na pierwszy rzut oka dziala jak trzeba ale wiac ze im dalej animka tym bardziej to sie rozkaracza wiec odpada
streaker Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 Temporal - pewnie masz o jakieś minimalne wartości niedokładną animacje bazową, dlatego się rozjeżdża.
FiDo Napisano 15 Wrzesień 2007 Autor Napisano 15 Wrzesień 2007 choroba no.. kolejny problem sie pojawil na mojej drodze. przy tej samej animacji, aczkolwiek inny. nie bede zakladal kolejnego tematu, zapytam tutaj :) zrigowana postac (kosci+skora) porusza sie po sciezce. chce zmienic minimalnie wielkosc postaci, no wiec skaluje. ale gdy to zrobie i wlacze animacje (badz zlapie za helper do ktorego przypisana jest cala postac i go przesune) to skora dystansuje sie coraz bardziej i bardziej od kosci (chociaz wygina sie tak jak powinna). o co moze chodzic? help :) obrazowo przedstawia sie to tak: przed przesunieciem helpera, po przesunieciu helpera aczkolwiek na obrazku jak widac zaznaczylem cala postac. nie ma wiec roznicy
FiDo Napisano 15 Wrzesień 2007 Autor Napisano 15 Wrzesień 2007 dobra, problem rozwiazany :P gdyby ktos kiedys napotkal taka trudnosc, radze skalowac wszystko poza sama skora ;) pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się