KraZ Napisano 14 Grudzień 2003 Napisano 14 Grudzień 2003 czy vray renderuje \"normalnie\" (znaczy sie tak samo) standardowe materialy max\'a czy trzeba uzywac tych vray\'owych sorry za pytanie troche nie po polskiemu ;d
Bacry Napisano 16 Grudzień 2003 Napisano 16 Grudzień 2003 CO to znaczy \"normalnie\"?? Próbowałeś renderować standardowy materiał w VRay\'u?? Czy tylko tak się pytasz. Nie łatwiej było sprawdzić?? Renderuje normalnie nic się nie zmienia. Nie renderuje natomiast materiału Raytrace. Jeżeli chodzi ci o speculara to już nie pamiętam czy powstanie przy światłach Vraya, ale zawsze możesz spróbować. Szczerze mówiąc jest to pytanie z cyklu \"czy jak wstawie czerwony materiał a światło niebieskie to czy wyjdzie kolor fioletowy?\" Zadawaj pytania jak masz problem!
PENdzel Napisano 18 Grudzień 2003 Napisano 18 Grudzień 2003 jesli masz reytrace mat (standardowo zaimplementowany w maxie - to sie nie zrenderuje - vray ma inny trace engine zewnetrzny nie tak jak w brazilu) - material o nazwie \"Standart\" renderuje sie dobrze bez bledow ale - wolniej niz taki sam szader ustawiony na vraymtl material matte/shadow - nie dziala w havrauy - vray tu tez ma swoj odrebny szader i ustawienia w rendering system - chyba odpowiedzialem wyczerpujaco :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się