Napisano 14 Grudzień 200321 l czy vray renderuje \"normalnie\" (znaczy sie tak samo) standardowe materialy max\'a czy trzeba uzywac tych vray\'owych sorry za pytanie troche nie po polskiemu ;d
Napisano 16 Grudzień 200321 l CO to znaczy \"normalnie\"?? Próbowałeś renderować standardowy materiał w VRay\'u?? Czy tylko tak się pytasz. Nie łatwiej było sprawdzić?? Renderuje normalnie nic się nie zmienia. Nie renderuje natomiast materiału Raytrace. Jeżeli chodzi ci o speculara to już nie pamiętam czy powstanie przy światłach Vraya, ale zawsze możesz spróbować. Szczerze mówiąc jest to pytanie z cyklu \"czy jak wstawie czerwony materiał a światło niebieskie to czy wyjdzie kolor fioletowy?\" Zadawaj pytania jak masz problem!
Napisano 18 Grudzień 200321 l jesli masz reytrace mat (standardowo zaimplementowany w maxie - to sie nie zrenderuje - vray ma inny trace engine zewnetrzny nie tak jak w brazilu) - material o nazwie \"Standart\" renderuje sie dobrze bez bledow ale - wolniej niz taki sam szader ustawiony na vraymtl material matte/shadow - nie dziala w havrauy - vray tu tez ma swoj odrebny szader i ustawienia w rendering system - chyba odpowiedzialem wyczerpujaco :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto