Flappy Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 Witam. Dopiero zaczynam z 3D więc... Możecie po mnie jechać jak po łysej kobyle. Stworzyłem goblina ale jedyne z czego jestem zadowolony to sam model więc prosiłbym o rady odnośnie oświetlenia (Jakiego użyć jak ustawić) i materiałów. A oto i mój goblin.
Ania Napisano 14 Wrzesień 2007 Napisano 14 Wrzesień 2007 wygląda jakbyś pacnął na to jakąś proceduralną teksturę. bez zastanowienia. koniecznie zrób unwrap, i pomaluj albo poobklejaj zdjęciami, ale logicznie. np. usta powinny mieć inny kolor i inną fakturę niż policzki, niż nos... u ciebie jest wszystko tak samo, i dlatego wygląda nieciekawie. a sam model przyzwoity, może tylko odrobinę zbyt symetryczny. wydaje mi się że w kąciku ust z prawej strony jest bug, taki jakiś czarny kant. co do światła często robi się jedno główne lekko z boku, jedno dopełniające nie takie mocne od drugiej strony, i jedno mocne od tyłu które oświetlan tylko brzegi, przy czym światła różnią się lekko kolorem. czy inspiracja ztąd? http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=41458
Flappy Napisano 14 Wrzesień 2007 Autor Napisano 14 Wrzesień 2007 Inspiracją były dla mnie te małe śmieszne stworki z Dark Messiah M&M ;] A Orka zobaczyłem później już w czasie pracy w ZB i dzięki niemu udało mi sie wymodelować całkiem fajny nos. A co do ust to jest to tylko efekt nieumiejętnego oświetlenia sceny. ;] Dzisiaj już nie mam czasu ale jutro zabiorę się za ten... unwarp (Najpierw odkryję co to takiego :D ) I postaram się jak najszybciej za prezentować wyniki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się