Napisano 14 Wrzesień 200717 l Witam. Dopiero zaczynam z 3D więc... Możecie po mnie jechać jak po łysej kobyle. Stworzyłem goblina ale jedyne z czego jestem zadowolony to sam model więc prosiłbym o rady odnośnie oświetlenia (Jakiego użyć jak ustawić) i materiałów. A oto i mój goblin.
Napisano 14 Wrzesień 200717 l wygląda jakbyś pacnął na to jakąś proceduralną teksturę. bez zastanowienia. koniecznie zrób unwrap, i pomaluj albo poobklejaj zdjęciami, ale logicznie. np. usta powinny mieć inny kolor i inną fakturę niż policzki, niż nos... u ciebie jest wszystko tak samo, i dlatego wygląda nieciekawie. a sam model przyzwoity, może tylko odrobinę zbyt symetryczny. wydaje mi się że w kąciku ust z prawej strony jest bug, taki jakiś czarny kant. co do światła często robi się jedno główne lekko z boku, jedno dopełniające nie takie mocne od drugiej strony, i jedno mocne od tyłu które oświetlan tylko brzegi, przy czym światła różnią się lekko kolorem. czy inspiracja ztąd? http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=41458
Napisano 14 Wrzesień 200717 l Autor Inspiracją były dla mnie te małe śmieszne stworki z Dark Messiah M&M ;] A Orka zobaczyłem później już w czasie pracy w ZB i dzięki niemu udało mi sie wymodelować całkiem fajny nos. A co do ust to jest to tylko efekt nieumiejętnego oświetlenia sceny. ;] Dzisiaj już nie mam czasu ale jutro zabiorę się za ten... unwarp (Najpierw odkryję co to takiego :D ) I postaram się jak najszybciej za prezentować wyniki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto