viz.k Napisano 16 Wrzesień 2007 Napisano 16 Wrzesień 2007 pytanie chyba tylko posrednio dotyczy vray ale akurat jego uzywam wiec daje tu.... jak poprzez render elements wyrenderowac tylko jeden pass, np tylko cienie? wybieram jeden element ale przy okazji renderuje mi tez cala scene, a w osobnym frejmie daje tylko cienie...da sie w ogole? czy moze jest tak ze zeby mogl wydzielic warstwe cieni to musi calosc wyliczyc? chcialbym miec np tylko cienie na osobnej warstwie cobym mogl eksperymentowac z ich intensywnoscia etc. a reszte chcialbym np zeby zrenderowal jako calosc z wylaczeniem tylko cieni...da sie?
Lis Napisano 16 Wrzesień 2007 Napisano 16 Wrzesień 2007 Renderuj przy użyciu VrayFrameBuffer. Będziesz miał podgląd na wszustkie passy. 1
viz.k Napisano 30 Październik 2007 Autor Napisano 30 Październik 2007 no wiec troche o tym czytalem, probowalem ale nadal nie mam jakiegos wyrobionego konkretnego pogladu na to jak powinien wygladac yyy...workflow 1. Ogolem chyba dobrze rozumiem ze passy moga byc uzyte np tak...renderuje cos i widze ze cienie mam zbyt ostre, to nie rerenderuje tylko passa z cieniami blurem traktuje...tak to widze i chyba tak jest...? 2. Zeby miec ten pass z cieniami i moc go wykorzystac, musze miec tez wszystkie pozostale ktore tworza pelny render. Skad mam wiedziec ktore sa niezbedne zeby po zmontowaniu ich np w PS wyszedl obraz taki sam jak render? Jest np Vrayreflection, VrayRawReflection i jeszcze ReflectionFilter...jest jakas stała lista warstw ktore tworza kazdy render? 3. Jak poszczegolne passy mieszac w PS? Tryb mieszania wybierac na oko czy metoda prob i bledow czy tez jest jakas zasada? Jak sie znajdzie ktos cierpliwy zeby mi to wylozyl to bylbym bardzo wdzieczny. pozdrawiam
relikt Napisano 31 Październik 2007 Napisano 31 Październik 2007 czesc, dołączam sie do twojego pytania: czy zeby otrzymac pass cieni jest konieczne liczenie wszystkich składowych renderingu, czy mozna tak ustawic render elements zeby renderer przeliczyl TYLKO np. cienie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się