Gadon Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 po prostu tak zeby wszystkie polygony ktore tworza obiekt byly oddzielnymi obiektami. mozna to zrobic?
Pavulon 13 Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 moze funkcja "detach" zalatwi sprawe...
Gadon Napisano 18 Wrzesień 2007 Autor Napisano 18 Wrzesień 2007 zapomnialem dodac: chodzi mi zeby jednym przyciskiem to rozbic
ReflectVision Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 zaznacz wszystkie vertexy obiektu i daj break
Gadon Napisano 18 Wrzesień 2007 Autor Napisano 18 Wrzesień 2007 a tak zeby z kazego polygona zrobil oddzielny obiekt? da rade jakos?
mirach Napisano 18 Wrzesień 2007 Napisano 18 Wrzesień 2007 chyba bedziesz musial napisac skrypcik, z prostą pętlą: "wybierz poligon, detach, wybierz nastepny poligon, detach" i tak dalej tylko sie mnie nie pytaj jak to zrobic, dla mnie funkcja "for" to juz czarna magia :)
Gadon Napisano 18 Wrzesień 2007 Autor Napisano 18 Wrzesień 2007 nie no to co napisal reflectVision jest gites... tylko wlasnie potem musze wlazic do Edit mesha i robic Explode (nie ma tej opcji w Poly??).. ale moze istnieje opcja zeby odrazu odseparowac polygony do oddzielnych obiektow
NAD Napisano 10 Sierpień 2011 Napisano 10 Sierpień 2011 Odkopałem, ale może się komuś przydać. http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=175147&postcount=4 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się