intoxicate Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 Witam, Okazalo sie ze nasz ukochany Klicek da rade zrobic animacje postaci do techdema_1 dopiero po tym miesiacu. Nas goni termin, wiec jezeli jest osoba ktora chcialby stworzyc takie animacje (gdy ktos sie zglosi dostanie konkretny opis): BG - idle z bronią - chód z bronią - przeładowanie broni - obsługuj (urządzenie, terminal, tu ustalić trzeba stałą wysokość wykonywania czynności) - naciśnij (dotyczy przełączników wind, guzików na ścianie, włączników światła itd. Tu również potrzeba by stałej wysokości tych elementów) - strzał serią - oberwanie Dla cośka (kaleka) - idle - chód - uderzenie - oberwanie Oferuje: - mozliwosc dalszej wspolpracy przy projekcie (gdy razem sie 'zadowolimy' ;) ) - mozliwosc stworzenia sobie portfolio uzywajac renderera Unigine - mozliwosc wrzucenia animacji do portfolio (jak ktos je piknie zrobi, mozna nagrac .avi z Unigine i wrzucic konkreta na folio) - wszystkie animacje zostana zapisane w kosztorysie - gdy tylko dogadamy sie, osoba tworzaca animacje dostanie za nie pieniazki. (umowa o dzielo) Jak widac animacji nie ma duzo :).Klicek mowil, ze dla dobrego animatora te animacje to 3-4 dni roboty. Bede niezmiernie wdzieczny za pomoc. Jeszcze troche o techdemie; tworzymy je by dostac dofinansowanie od inwestora (zaznaczam: nie wydawcy), po dosc dlugiej rozmowie z paroma takowymi wiemy co mamy zrobic by takie pieniazki dostac. Ktos ma jakies pytania (obojetnie :P ) - zarzucac. gg: 6949428 mail: [email protected] ps. postacie do zanimowania: http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=2369 http://www.nma-fallout.com/forum/album_page.php?pic_id=1620 Wiecej o projekcie www.afterfall.pl galeria projektu here
KLICEK Napisano 22 Wrzesień 2007 Napisano 22 Wrzesień 2007 Animacje mozna robic na jakimkolwiek rigu, najlepiej bones + ik najlepiej,(bip tez przejdzie). Bg jest poskinowany coski tez, export animacji to sekund 5 ;) ale tym juz chyba zajmie sie programista pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi