Napisano 25 Wrzesień 200717 l Witam! Siedze nad taką jedną wizualka ale ciągle mi nie wychodzi tak jak bym chciał..jest tu trochę błędów w oswietleniu i klimaciku. Projekt nie jest moj. Zamieszczam ustawienia: http://s5.photobucket.com/albums/y184/beatou/3D/?action=view¤t=set.jpg i proszęjakieś mądre osoby o wskazóki ;] oświetlenie to vray sun. Do tego używam Vrayphisical cam.. z resztą wszystko co zmieniałem jest w ustawieniach. Pozdro
Napisano 25 Wrzesień 200717 l generalnie bajkowo przepalone. Uzyj innych ustawien swiatla/kamery lub zwykly color mapping (linear?).
Napisano 25 Wrzesień 200717 l Autor no przeciez dalem link z ustawieniami o.O Wiesz.. na pewno zmienei ustawienia kamery i swiatla tylko nie bardzo wiem co mam zle ;) color mapping jest HSV exponential
Napisano 25 Wrzesień 200717 l jakieś jaja wogóle;) czemu intensity multipler masz tak mały w sunie? daj 1.0 i kamerą poprawiaj;) powinno być o wiele lepiej;)
Napisano 25 Wrzesień 200717 l Autor bo kiedyś robilem takie jaja że bez tej kamery było i musial byc taki ;P bo inaczej hiroshima.. a kamerke dopiero odniedawna mam i średnio sie na niej znam :) Ma ktoś jakis pomysł na te okna? żeby odbijały fajnie i jednocześnie nie były czarne.. sporo z tym siedziałem i w końcu poddałem się i dałem lustrzane..
Napisano 25 Wrzesień 200717 l Autor no i sie wyrenderowalo.. wywalilem environment z ustawien vraya, do zwyklego environment dodalem vray sun bo zwykla tekstura byla czarna przy renderingu.. to samo tyczy sie ludzi i musze ich w ps wkleic ;/ bo oni są RPC i pewnie vray ich nie kuma za bardzo -.- chciałbym jeszcze się dowiedzieć jak te szyby ustawić i czy ustawienia kamery mam ok f-number ustawilem na 7 wlaczylem exposure iso na 200 i tyle.. wedlug mnie nadal troche przepalone.. moze color mapping zmienic?
Napisano 25 Wrzesień 200717 l jest sto razy lepiej ale oprzesun suna w bok troche bo masz prawie pionowo. i niebój się jeszcze zwiększyć ISo
Napisano 25 Wrzesień 200717 l Autor ok zwiekszyłem ISO do 300, ustawilem color mapping na exponential i przestawiłem słonce troche.. nie było pionowo ale traz jest bardziej na wschód i niżej.. tylko nie wiem czy cienie nie wyszly za ciemne.. moze podkręce color mapping? czy słońce wyżej i mocniejsze? Xiz0r dzięki za rady i komentarze ;]
Napisano 26 Wrzesień 200717 l a tak przy okazji - da sie cos zrobic z vraysun zeby oswietlenie bylo ok ale cien nie byl taki ciemny? i czy da sie zrobic zeby krawedz cienia na budynku byla lagodna?
Napisano 26 Wrzesień 200717 l size multipler dużooooo zwiększyć. sprawdź czy w daylighcie masz ustawione jakos sky vraysky i jakos sun vray sun.
Napisano 26 Wrzesień 200717 l Autor w daylight?:| z tego co wiem tam sie tylko da ustawić vray shadows.. a dalight czasem uzywam zeby ustawic pore dnia i polozenie slonca dla danego miejsa i danej godziny.. Mozesz rozwinac myśl? i jaka to duża warość dla size multiplier?
Napisano 26 Wrzesień 200717 l Autor na razie tak to wygląda..zwiększyłem size multiplier w sunie do 15 i nie wiem czy to jest to.. dalem passata bo tamo RPC mnie wq***lo w kamerze shutter speed 30 Iso 300 i f-number 300 reszta bez zmian. Przydaloby sie wiecej komentarzy.. bo tak jedna osoba plus jakies wtrącenia od innych to mało..
Napisano 27 Wrzesień 200717 l Autor też tak mysle :P ale jakichs w koncu bede musial dac jakichś..myslę nad poserem ale mi się koszmarnie nei chce go odpalać :P Wykombinowalem co z szybami.. dalem żaluzje pionowe.. i delikatne omni bez cieni w srodku zeby rozjasnic.. teraz tylko musze zrobic podobnie z pozostalymi oknami tak jak na tym pierwszym z lewej.. zaluzje zrobic bardziej widoczne.. jeszcze dodalem dwa drzewa po drugiej stronie i dom..zeby sie coś wiecej odbijało na dole.. aha i nei wiem czy neiba nei zostawić poprostu vray sky.. nie zalezy mi aż tak na chmurkach :D
Napisano 27 Wrzesień 200717 l Cytat coraz lepiej, dobrze ze tych murzynow wywaliles ze sceny :) AMEN! xD Cytat nei wiem czy neiba nei zostawić poprostu vray sky.. nie zalezy mi aż tak na chmurkach :D ale chmurki są fajne :P może nie takie mocne jak wcześniej (chociaz ja takie lubie) ale rzadko kiedy w realnym świecie jest niebo bezchmurne ^^"
Napisano 27 Wrzesień 200717 l daj jaśniejsze niebo, jasno-szaro-niebieskie może być prawie białe, z chmurkami, z zieleni zdejmij troche koloru i będzie o niebo lepiej :)
Napisano 27 Wrzesień 200717 l Autor ale czy wtedy ta szarość nie zleje się z kolorystyką(jej brakiem) budynku? taaa zilen to wiem :D
Napisano 27 Wrzesień 200717 l troche koloru na niebie powinno być, ale z moich obserwacji to im jaśniejsze tym lepiej. Ciemne niebo wychodzi mniej realistycznie i przytłacza
Napisano 27 Wrzesień 200717 l Autor ok w takim razie sprobuje po weekendzie ;] Siwy a wiesz moze czemu jak daje teksture zamiast vray skay to wychodzi prawie czarna? Da się to jakość obejść przy takich ustawieniach czyli vray sun i physicalcamera?
Napisano 1 Październik 200717 l Autor jeszcze nei mialem czasu na niebo i ludzi ale mam nadzieje ze jtro albo pojutrze trochę czasu wyskrobię ;]
Napisano 1 Październik 200717 l Autor hehe dzieki Siwy ;] pokombinuje ;] zielen faktycznie realniej wyglada ;) i niebo ;P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto