Hendels Napisano 27 Wrzesień 2007 Napisano 27 Wrzesień 2007 witam! Jestem poczatkujacym w 3d maxie i chcialbym zaczerpnac rady od sznownych memberow :] mianowicie chodzi o animacje powiedzmy postaci. Moim odkryciem jest biped ^^ szybki czlowieczek i moje pierwsze pytanie brzmi: czy to na niego mam nakladac powiedzmy wymodelowany cylinder jako noga z modyfikatorem "skin"? czy robic ludzika z "bone'ów"?? i drugie pytanie w przypadku korzystania z bipeda: co zrobic zeby powiedzmy cylinder jako noga zostal na nodze bipeda? nakladam mu (cylindrowi) modyfikator skin daje freeze ustawiam w modyfikatorze odpowiednie kosci i mam taki smieszny efkekt ze cylinder nie porusza sie z noga jak nia ruszam tylko stoi w miejscu i jedynie jakis tam jeden polygon "wyciaga" sie wraz z noga :(:( help ;]
streaker Napisano 28 Wrzesień 2007 Napisano 28 Wrzesień 2007 1. Jak chcesz... bones'y albo biped, wybór należy do ciebie... 2. Musisz ustawić w jaki sposób kość modyfikuje siatke tzw. kopertami (ang. envelopes).
Hendels Napisano 28 Wrzesień 2007 Autor Napisano 28 Wrzesień 2007 ehehehe koperty?^^ chyba za glupi jestem jeszcze na taki hard core ^^ jakies tutki?:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się