Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam! Jestem poczatkujacym w 3d maxie i chcialbym zaczerpnac rady od sznownych memberow :]

 

 

mianowicie chodzi o animacje powiedzmy postaci. Moim odkryciem jest biped ^^ szybki czlowieczek i moje pierwsze pytanie brzmi:

czy to na niego mam nakladac powiedzmy wymodelowany cylinder jako noga z modyfikatorem "skin"? czy robic ludzika z "bone'ów"??

 

i drugie pytanie w przypadku korzystania z bipeda:

 

co zrobic zeby powiedzmy cylinder jako noga zostal na nodze bipeda? nakladam mu (cylindrowi) modyfikator skin daje freeze ustawiam w modyfikatorze odpowiednie kosci i mam taki smieszny efkekt ze cylinder nie porusza sie z noga jak nia ruszam tylko stoi w miejscu i jedynie jakis tam jeden polygon "wyciaga" sie wraz z noga :(:( help ;]

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Jak chcesz... bones'y albo biped, wybór należy do ciebie...

2. Musisz ustawić w jaki sposób kość modyfikuje siatke tzw. kopertami (ang. envelopes).

Napisano
  • Autor

ehehehe koperty?^^ chyba za glupi jestem jeszcze na taki hard core ^^ jakies tutki?:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności