Napisano 27 Wrzesień 200717 l witam! Jestem poczatkujacym w 3d maxie i chcialbym zaczerpnac rady od sznownych memberow :] mianowicie chodzi o animacje powiedzmy postaci. Moim odkryciem jest biped ^^ szybki czlowieczek i moje pierwsze pytanie brzmi: czy to na niego mam nakladac powiedzmy wymodelowany cylinder jako noga z modyfikatorem "skin"? czy robic ludzika z "bone'ów"?? i drugie pytanie w przypadku korzystania z bipeda: co zrobic zeby powiedzmy cylinder jako noga zostal na nodze bipeda? nakladam mu (cylindrowi) modyfikator skin daje freeze ustawiam w modyfikatorze odpowiednie kosci i mam taki smieszny efkekt ze cylinder nie porusza sie z noga jak nia ruszam tylko stoi w miejscu i jedynie jakis tam jeden polygon "wyciaga" sie wraz z noga :(:( help ;]
Napisano 28 Wrzesień 200717 l 1. Jak chcesz... bones'y albo biped, wybór należy do ciebie... 2. Musisz ustawić w jaki sposób kość modyfikuje siatke tzw. kopertami (ang. envelopes).
Napisano 28 Wrzesień 200717 l Autor ehehehe koperty?^^ chyba za glupi jestem jeszcze na taki hard core ^^ jakies tutki?:D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto