Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam. Nie wiedziałem gdzie z tym uderzyć, więc zacznę tutaj. Z niewyjaśnionych przyczyn Canon odmówił posłuszeństwa. Nie da rady wykonać jakiegokolwiek poprawnego zdjęcia, zawsze wychodzą paski jak na zdjęciu poniżej. Jednocześnie jest możliwość nagrywania filmów, jak gdyby nic się nie stało. Czy ktoś wie w czym może tkwić problem?

 

obraz003fq5.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Moja dziewczyna miała taki sam problem z tym aparatem. Podobno winny za to jest jakiś przetwornik i Canon uznaje to jako wadę fabryczną. Ale pewnie i tak nie ominie Cię telefon albo e-mail do Canona.

Napisano
  • Autor

Niestety to nie wina karty. Najprawdopodobniej poszła matryca. Trzeba się skontaktować z serwisem. Dzięki za odpowiedzi.

Napisano

Miałam taki sam problem z tym aparatem. Hmm tylko, że moje paski były fioletowe. Zadzwoniłam do Canona do Warszawy na ul. Żytnia. Kazali przesłać aparat do ekspertyzy (bezpłatna) po której okazało się, że poszedł przetwornik obrazu. Canon naprawił to bezpłatnie i aparat spisuje się teraz bez zastrzeżeń. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.