Temporal Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 JAk to wyglada w vizkach? Czy np jak uzywacie textury drewna dla krzesel to dajecie proste uvw box czy moze unwrapujecie to bardziej kompleksowo? Duza czesc forum robie vizki wiec wiecie jak to jest z tym mapowaniem. Wiadomo ze np chromowa czesc sie zrobi samym shaderem ale tam gdzie sie uzywa textur to robicie jakis dokladny maping czy jakis prosciutki bo i tak nie widac bledow mapowania?
Razi91 Napisano 29 Wrzesień 2007 Napisano 29 Wrzesień 2007 Rób tak żeby było dobrze, a najlepiej jest z unwarpem, bo wtedy możesz dokładnie manipulować teksturą. Może i nie robie za dużo, ale jak coś mapuje, to zawsze robie unwarp i szukam jak najlepszego sposobu na ułożenie siateczki, ale najpierw nakładam normalnego uvwbox.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się