Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam!

 

Mam pewien problem, ponieważ chciałbym animować zawieszenie. Niestety kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc i wszelkie uwagi.

 

Pozdrawiam

 

 

d0ebac6fbc646279m.jpg

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 951
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem za bardzo co i jak ma się tam ruszać ale możesz użyć kinematyki odwrotnej do poruszania kilku zginających się elementów. Poustawiaj piwoty poruszających się elementów w miejscach gdzie ma się znajdować oś ich obrotu (w miejscach gdzie są śruby) połącz odpowiednio obiekty hierarchią i pokombinuj z IK Solvers a konkretnie z HI solver. Będziesz musiał pewnie dodać jakieś dodatkowe obiekty na końcach łączenia żeby wszystko działało i później odznaczyć im opcję renderable żeby nie było ich widać na renderingu.

Co do sprężyny to powinien to być obiekt spring: create>geometry>dynamic objects>spring dlatego że można taką sprężynę łatwo animować a konkretnie:

-stwórz sprężynę (spring) nad nią stwórz objekt dummy (create>helpers>dummy) i pod nią kolejny dummy.

-zaznacz sprężynę i w panelu modify w "Spring Parameters" zaznacz Bound To Object Pivots i teraz kliknij na przycisk pick top object i wskaż w scenie dummy nad sprężyną później kliknij na przycisk pick bottom object i wskaż dummy pod sprężyną.

Ok teraz przesuń np. górny dummy w górę a sprężyna się rozciągnie...

Może coś Ci pomogą te informacje ale proponuję poczytać jakieś tutoriale o kinematyce odwrotnej w maxie bo znajduje ona zastosowanie wszędzie gdzie trzeba animować obiekty składające się z kilku połączonych elementów jak np. kończyny postaci, ramiona wysięgników itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.