themindfields Napisano 6 Październik 2007 Napisano 6 Październik 2007 Witam. Mam scene z animacja i chcialbym te animacje przeniesc do innej sceny i dac innemu obiektowi, jak to zrobic? Pozdrawiam, themindfields
gregorjan Napisano 6 Październik 2007 Napisano 6 Październik 2007 Innemu obiektowi to raczej niet. Bo ruch ciała bipeda ciężko by było nadać np: dla boxa:) ale same obiekty (zanimowane) do innej sceny to file/merge
JmTm00 Napisano 6 Październik 2007 Napisano 6 Październik 2007 sie da ;) tylko wlasnie napisz czy to bip czy to box czy to inny jakis taki ;)
kamil.ochel Napisano 6 Październik 2007 Napisano 6 Październik 2007 No to robisz jak. Jak już masz animację przygotowaną (i zaznaczonego bipeda) to klikasz zakładkę Motion i z rolety "Biped" wybierasz ikonkę "Save" zapisujesz plik np na Pulpicie. przechodzisz do drugiej sceny, zaznaczasz ew. tworzysz bipeda, po czym zakładka Motion i przycisk Open. Ładujesz plik, i powinno dzialac. Pozdrawiam
themindfields Napisano 7 Październik 2007 Autor Napisano 7 Październik 2007 Dzięki kamil.ochel. A jeżeli mam boxa to jak?
kamil.ochel Napisano 7 Październik 2007 Napisano 7 Październik 2007 No to tu jest prosciej. Masz ruszającego się boxa (nieważne czy sie przesuwa obraca, powiększa). Zaznaczasz go, File > Export. Zapisujesz plik 3ds np. na pulpicie. Otwierasz scenę docelową File > Import i otwierasz plik z pulpitu. Klikasz ok i masz tego samego boxa ruszającego się tak samo w twojej scenie. To chyba nie jest najlepsza metoda, ale jedyna jaką znam. Jeżeli ktoś zna lepszą, proszę poprawcie mnie. ;P Pozdrawiam
themindfields Napisano 7 Październik 2007 Autor Napisano 7 Październik 2007 A da się jakoś przyłączyć tego boxa z animacją np. do 2 boxa, tak zeby np. oba sie ruszały tak samo?
kamil.ochel Napisano 7 Październik 2007 Napisano 7 Październik 2007 Hmmm. No nie wiem jak ta animacja ma wyglądać. Ale spróbuj tego: Zaznacz tego boxa co się animuje menu Animation > Transform controllers > Link constraint i wskaż tego boxa co się nie animuje. Jeżeli o to Ci chodziło to ciesze się Pozdrawiam
Waldx Napisano 7 Październik 2007 Napisano 7 Październik 2007 Jeśli obiekt jest animowany tylko move, rotate, scale i chcesz przenieść jego animacje na inny obiekt, to klikasz na zanimowany obiekt, wcistasz File > Save Animation i wciskasz Save Motion zeby ten ruch zapisać. Gdy juz mamy zapisaną animacje klikamy na drugi obiekt ktury chcemy zeby miał tą samą animacje, wcistasz File > Load Animation i wciskasz Load Motion zeby ten ruch wczytać, wyswietli sie komunikat „Create Map File” wciskamy „tak”. Pojawi sie okienko, w zakłądce „Map track to track” zaznacz wszystkie parametry znajdujące sie w kolumnie CURRENT i INCOMING, wciśnij strzałke w lewo(tą pomiędzy kolumnami mapped i incoming, następnie Save mapped i puźniej Load motion i gotowe oba obiekty mają tą samą animacje. O takie coś ci wogule chodziło?
themindfields Napisano 7 Październik 2007 Autor Napisano 7 Październik 2007 Dzięki Waldx, o to właśnie mi chodziło :)
themindfields Napisano 7 Październik 2007 Autor Napisano 7 Październik 2007 A jeśli mam obiekt, który się składa z wielu boxów i innych to da się dodać do tego animacje, ale do całości, bo jak dodałem to tylko 1 obiekt mi się poruszał, tylko box. Próbowałem to Collapsem scalic ale wtedy wszystko ma 1 texture.
Waldx Napisano 7 Październik 2007 Napisano 7 Październik 2007 Zlinkuj te inne obiekty do boxa to będą się razem z nim ruszały.
themindfields Napisano 7 Październik 2007 Autor Napisano 7 Październik 2007 No i zaznaczyłem wszystko ale jak to polaczyc to nie wiem 0o.
themindfields Napisano 7 Październik 2007 Autor Napisano 7 Październik 2007 A juz mam, thx A jeżeli mam jakąś nagraną animacje, to da się jakoś ją powielić? Że obiekt powtórzy np. ruch 2 razy, ale z tego miejsca, w którym ruch się skończył, czyli nie od początku, ale poruszy się dalej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się