Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No to robisz jak. Jak już masz animację przygotowaną (i zaznaczonego bipeda) to klikasz zakładkę Motion

motinea9.png

i z rolety "Biped" wybierasz ikonkę "Save"

savend1.png

zapisujesz plik np na Pulpicie. przechodzisz do drugiej sceny, zaznaczasz ew. tworzysz bipeda, po czym zakładka Motion i przycisk Open.

openmy0.png

Ładujesz plik, i powinno dzialac.

 

Pozdrawiam

Napisano

No to tu jest prosciej. Masz ruszającego się boxa (nieważne czy sie przesuwa obraca, powiększa). Zaznaczasz go, File > Export. Zapisujesz plik 3ds np. na pulpicie.

Otwierasz scenę docelową File > Import i otwierasz plik z pulpitu. Klikasz ok i masz tego samego boxa ruszającego się tak samo w twojej scenie.

 

To chyba nie jest najlepsza metoda, ale jedyna jaką znam. Jeżeli ktoś zna lepszą, proszę poprawcie mnie. ;P

 

Pozdrawiam

Napisano

Hmmm. No nie wiem jak ta animacja ma wyglądać.

Ale spróbuj tego:

Zaznacz tego boxa co się animuje

menu Animation > Transform controllers > Link constraint i wskaż tego boxa co się nie animuje. Jeżeli o to Ci chodziło to ciesze się

 

Pozdrawiam

Napisano

Jeśli obiekt jest animowany tylko move, rotate, scale i chcesz przenieść jego animacje na inny obiekt, to klikasz na zanimowany obiekt, wcistasz File > Save Animation i wciskasz Save Motion zeby ten ruch zapisać. Gdy juz mamy zapisaną animacje klikamy na drugi obiekt ktury chcemy zeby miał tą samą animacje, wcistasz File > Load Animation i wciskasz Load Motion zeby ten ruch wczytać, wyswietli sie komunikat „Create Map File” wciskamy „tak”. Pojawi sie okienko, w zakłądce „Map track to track” zaznacz wszystkie parametry znajdujące sie w kolumnie CURRENT i INCOMING, wciśnij strzałke w lewo(tą pomiędzy kolumnami mapped i incoming, następnie Save mapped i puźniej Load motion i gotowe oba obiekty mają tą samą animacje.

 

O takie coś ci wogule chodziło?

Napisano

A jeśli mam obiekt, który się składa z wielu boxów i innych to da się dodać do tego animacje, ale do całości, bo jak dodałem to tylko 1 obiekt mi się poruszał, tylko box. Próbowałem to Collapsem scalic ale wtedy wszystko ma 1 texture.

Napisano

A juz mam, thx

A jeżeli mam jakąś nagraną animacje, to da się jakoś ją powielić? Że obiekt powtórzy np. ruch 2 razy, ale z tego miejsca, w którym ruch się skończył, czyli nie od początku, ale poruszy się dalej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności