Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam scene z animacja i chcialbym te animacje przeniesc do innej sceny i dac innemu obiektowi, jak to zrobic?

 

Pozdrawiam, themindfields

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Innemu obiektowi to raczej niet.

Bo ruch ciała bipeda ciężko by było nadać np: dla boxa:)

ale same obiekty (zanimowane) do innej sceny to file/merge

Napisano

sie da ;) tylko wlasnie napisz czy to bip czy to box czy to inny jakis taki ;)

Napisano

No to robisz jak. Jak już masz animację przygotowaną (i zaznaczonego bipeda) to klikasz zakładkę Motion

motinea9.png

i z rolety "Biped" wybierasz ikonkę "Save"

savend1.png

zapisujesz plik np na Pulpicie. przechodzisz do drugiej sceny, zaznaczasz ew. tworzysz bipeda, po czym zakładka Motion i przycisk Open.

openmy0.png

Ładujesz plik, i powinno dzialac.

 

Pozdrawiam

Napisano

No to tu jest prosciej. Masz ruszającego się boxa (nieważne czy sie przesuwa obraca, powiększa). Zaznaczasz go, File > Export. Zapisujesz plik 3ds np. na pulpicie.

Otwierasz scenę docelową File > Import i otwierasz plik z pulpitu. Klikasz ok i masz tego samego boxa ruszającego się tak samo w twojej scenie.

 

To chyba nie jest najlepsza metoda, ale jedyna jaką znam. Jeżeli ktoś zna lepszą, proszę poprawcie mnie. ;P

 

Pozdrawiam

Napisano

Hmmm. No nie wiem jak ta animacja ma wyglądać.

Ale spróbuj tego:

Zaznacz tego boxa co się animuje

menu Animation > Transform controllers > Link constraint i wskaż tego boxa co się nie animuje. Jeżeli o to Ci chodziło to ciesze się

 

Pozdrawiam

Napisano

Jeśli obiekt jest animowany tylko move, rotate, scale i chcesz przenieść jego animacje na inny obiekt, to klikasz na zanimowany obiekt, wcistasz File > Save Animation i wciskasz Save Motion zeby ten ruch zapisać. Gdy juz mamy zapisaną animacje klikamy na drugi obiekt ktury chcemy zeby miał tą samą animacje, wcistasz File > Load Animation i wciskasz Load Motion zeby ten ruch wczytać, wyswietli sie komunikat „Create Map File” wciskamy „tak”. Pojawi sie okienko, w zakłądce „Map track to track” zaznacz wszystkie parametry znajdujące sie w kolumnie CURRENT i INCOMING, wciśnij strzałke w lewo(tą pomiędzy kolumnami mapped i incoming, następnie Save mapped i puźniej Load motion i gotowe oba obiekty mają tą samą animacje.

 

O takie coś ci wogule chodziło?

Napisano
  • Autor

A jeśli mam obiekt, który się składa z wielu boxów i innych to da się dodać do tego animacje, ale do całości, bo jak dodałem to tylko 1 obiekt mi się poruszał, tylko box. Próbowałem to Collapsem scalic ale wtedy wszystko ma 1 texture.

Napisano

Zlinkuj te inne obiekty do boxa to będą się razem z nim ruszały.

Napisano
  • Autor

A juz mam, thx

A jeżeli mam jakąś nagraną animacje, to da się jakoś ją powielić? Że obiekt powtórzy np. ruch 2 razy, ale z tego miejsca, w którym ruch się skończył, czyli nie od początku, ale poruszy się dalej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności