Napisano 6 Październik 200717 l Witam. Mam scene z animacja i chcialbym te animacje przeniesc do innej sceny i dac innemu obiektowi, jak to zrobic? Pozdrawiam, themindfields
Napisano 6 Październik 200717 l Innemu obiektowi to raczej niet. Bo ruch ciała bipeda ciężko by było nadać np: dla boxa:) ale same obiekty (zanimowane) do innej sceny to file/merge
Napisano 6 Październik 200717 l sie da ;) tylko wlasnie napisz czy to bip czy to box czy to inny jakis taki ;)
Napisano 6 Październik 200717 l No to robisz jak. Jak już masz animację przygotowaną (i zaznaczonego bipeda) to klikasz zakładkę Motion i z rolety "Biped" wybierasz ikonkę "Save" zapisujesz plik np na Pulpicie. przechodzisz do drugiej sceny, zaznaczasz ew. tworzysz bipeda, po czym zakładka Motion i przycisk Open. Ładujesz plik, i powinno dzialac. Pozdrawiam
Napisano 7 Październik 200717 l No to tu jest prosciej. Masz ruszającego się boxa (nieważne czy sie przesuwa obraca, powiększa). Zaznaczasz go, File > Export. Zapisujesz plik 3ds np. na pulpicie. Otwierasz scenę docelową File > Import i otwierasz plik z pulpitu. Klikasz ok i masz tego samego boxa ruszającego się tak samo w twojej scenie. To chyba nie jest najlepsza metoda, ale jedyna jaką znam. Jeżeli ktoś zna lepszą, proszę poprawcie mnie. ;P Pozdrawiam
Napisano 7 Październik 200717 l Autor A da się jakoś przyłączyć tego boxa z animacją np. do 2 boxa, tak zeby np. oba sie ruszały tak samo?
Napisano 7 Październik 200717 l Hmmm. No nie wiem jak ta animacja ma wyglądać. Ale spróbuj tego: Zaznacz tego boxa co się animuje menu Animation > Transform controllers > Link constraint i wskaż tego boxa co się nie animuje. Jeżeli o to Ci chodziło to ciesze się Pozdrawiam
Napisano 7 Październik 200717 l Jeśli obiekt jest animowany tylko move, rotate, scale i chcesz przenieść jego animacje na inny obiekt, to klikasz na zanimowany obiekt, wcistasz File > Save Animation i wciskasz Save Motion zeby ten ruch zapisać. Gdy juz mamy zapisaną animacje klikamy na drugi obiekt ktury chcemy zeby miał tą samą animacje, wcistasz File > Load Animation i wciskasz Load Motion zeby ten ruch wczytać, wyswietli sie komunikat „Create Map File” wciskamy „tak”. Pojawi sie okienko, w zakłądce „Map track to track” zaznacz wszystkie parametry znajdujące sie w kolumnie CURRENT i INCOMING, wciśnij strzałke w lewo(tą pomiędzy kolumnami mapped i incoming, następnie Save mapped i puźniej Load motion i gotowe oba obiekty mają tą samą animacje. O takie coś ci wogule chodziło?
Napisano 7 Październik 200717 l Autor A jeśli mam obiekt, który się składa z wielu boxów i innych to da się dodać do tego animacje, ale do całości, bo jak dodałem to tylko 1 obiekt mi się poruszał, tylko box. Próbowałem to Collapsem scalic ale wtedy wszystko ma 1 texture.
Napisano 7 Październik 200717 l Autor A juz mam, thx A jeżeli mam jakąś nagraną animacje, to da się jakoś ją powielić? Że obiekt powtórzy np. ruch 2 razy, ale z tego miejsca, w którym ruch się skończył, czyli nie od początku, ale poruszy się dalej.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto