ciacho191 Napisano 6 Październik 2007 Napisano 6 Październik 2007 mam problem (jak zwykle) dotyczy on teksturowania. jak zapisac teksture (jak sie kliknie tam create automatic uv a potem uv teksture editor)
kamil.ochel Napisano 6 Październik 2007 Napisano 6 Październik 2007 O kurde... nie przeczytałem że to wątek o Mai :P
floo Napisano 7 Październik 2007 Napisano 7 Październik 2007 W wersji Maya 7.0 to: jak jesteś w texture editor to zaznacz te polygony które chcesz dać na texturkę i wejdź w Polygons --> Uv Snapshot --> wybierz katalog (Browse) i nazwę pliku oraz jego format, później rozdzielczość, kolor lini i zapodaj oki. Pamiętaj żeby zaznaczyć polygony, bo inaczej nie zapisze = komunikat: Error: You must select a valid object. Select a polygon, subdivision surface or NURBS surface with UVs. chyba o to chodziło... ;)
Bro Napisano 8 Październik 2007 Napisano 8 Październik 2007 W wersji Maya 7.0 to: jak jesteś w texture editor to zaznacz te polygony które chcesz dać na texturkę i wejdź w Polygons --> Uv Snapshot --> wybierz katalog (Browse) i nazwę pliku oraz jego format, później rozdzielczość, kolor lini i zapodaj oki. Sorry ale gdzie dokladnie masz Uv snapshot w polygons bo za .... nie moge znalezc
xeav Napisano 8 Październik 2007 Napisano 8 Październik 2007 lub w hypershade> edit> create psd network i masz gotowy .psd prosto do photoshopa.
Bro Napisano 9 Październik 2007 Napisano 9 Październik 2007 :) dzieki chlopaki - trzeba bylo odrazu ze w texture ditor :) pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się