Napisano 6 Październik 200717 l mam problem (jak zwykle) dotyczy on teksturowania. jak zapisac teksture (jak sie kliknie tam create automatic uv a potem uv teksture editor)
Napisano 7 Październik 200717 l W wersji Maya 7.0 to: jak jesteś w texture editor to zaznacz te polygony które chcesz dać na texturkę i wejdź w Polygons --> Uv Snapshot --> wybierz katalog (Browse) i nazwę pliku oraz jego format, później rozdzielczość, kolor lini i zapodaj oki. Pamiętaj żeby zaznaczyć polygony, bo inaczej nie zapisze = komunikat: Error: You must select a valid object. Select a polygon, subdivision surface or NURBS surface with UVs. chyba o to chodziło... ;)
Napisano 8 Październik 200717 l floo napisał: W wersji Maya 7.0 to: jak jesteś w texture editor to zaznacz te polygony które chcesz dać na texturkę i wejdź w Polygons --> Uv Snapshot --> wybierz katalog (Browse) i nazwę pliku oraz jego format, później rozdzielczość, kolor lini i zapodaj oki. Sorry ale gdzie dokladnie masz Uv snapshot w polygons bo za .... nie moge znalezc
Napisano 8 Październik 200717 l lub w hypershade> edit> create psd network i masz gotowy .psd prosto do photoshopa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto