Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam problem (jak zwykle) dotyczy on teksturowania. jak zapisac teksture (jak sie kliknie tam create automatic uv a potem uv teksture editor)

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W wersji Maya 7.0 to:

 

jak jesteś w texture editor to zaznacz te polygony które chcesz dać na texturkę i wejdź w Polygons --> Uv Snapshot --> wybierz katalog (Browse) i nazwę pliku oraz jego format, później rozdzielczość, kolor lini i zapodaj oki.

 

Pamiętaj żeby zaznaczyć polygony, bo inaczej nie zapisze = komunikat: Error: You must select a valid object. Select a polygon, subdivision surface or NURBS surface with UVs.

 

chyba o to chodziło... ;)

Napisano
  floo napisał:
W wersji Maya 7.0 to:

 

jak jesteś w texture editor to zaznacz te polygony które chcesz dać na texturkę i wejdź w Polygons --> Uv Snapshot --> wybierz katalog (Browse) i nazwę pliku oraz jego format, później rozdzielczość, kolor lini i zapodaj oki.

 

Sorry ale gdzie dokladnie masz Uv snapshot w polygons bo za .... nie moge znalezc

Napisano

lub w hypershade> edit> create psd network i masz gotowy .psd prosto do photoshopa.

Napisano

:) dzieki chlopaki - trzeba bylo odrazu ze w texture ditor :)

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności