claude Napisano 9 Październik 2007 Napisano 9 Październik 2007 modelowałem sobie pewien element po czym od razu chciałem spróbować rozłożyć siatkę unwarpem, nałożyłem modyfikator i max się od razu wysypał, powracałem do tego samego pliku kilka razy i nawet nie mogę skasować modyfikatora bo od razu max się wypisuje jest jakiś sposób na odzyskanie mojej pracy
Razi91 Napisano 9 Październik 2007 Napisano 9 Październik 2007 w folderze z plikami z maxa jest folder "AutoBack". Tam są automatycznie zapisywane sceny w razie "w", jakby coś się stało, żeby nie stracić dzieła. Ale chyba juzu ciebie to będzie zastąpione.
claude Napisano 9 Październik 2007 Autor Napisano 9 Październik 2007 plik da się otworzyć ale co z tego jak unwarp jest połączony z modelem i przy każdej próbie się sypie, zauważyłem że często przy mapowaniu max się psuje
Tomala Napisano 9 Październik 2007 Napisano 9 Październik 2007 Podaj kolejność modyfikatorów i wersję maxa. Czasami pomaga np. merge obiekty z wadliwej sceny do nowej po kolei i jak masz pewność że konkretny obiekt powoduje zawiechę to zrób tak żeby nie był widoczny w viewporcie zaznacz go (H) z listy i w panelu modify skasuj ostatnio dodane modyfikatory lub zmień ich kolejność. Mi w maxie 8 prawie zawsze wieszała się scena w której np. do obiektu z turbosmooth dodawałem symmetry. 1
claude Napisano 9 Październik 2007 Autor Napisano 9 Październik 2007 Dzięki wielkie wystarczyło, obrócić kamerę do tyłu zaznaczyć H i dało się skasować wadliwy unwarp, pozdrowienia wielkie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się