banana.split Napisano 10 Październik 2007 Napisano 10 Październik 2007 ponieważ zupełnie nie znam się na tworzeniu www, nie jestem w stanie przewidzieć pewnych błędów. W związku z tym mam prośbę o odwiedzenie strony http://wojciechpiwowarczyk.cba.pl - kliknięcie w kilka opcji menu. (stronka flash) U mnie na 2 różnych komputerach chodzi ok, ale wylałem jednej osobie linka i ma jakieś problemy. nie wiem czy to moja wina, czy tej osoby. Dlatego byłbym wdzięczny każdemu, kto po prostu sprawdziłby, czy ta strona mu działa. pozdrawiam i z góry dziękuję
Drakula Napisano 10 Październik 2007 Napisano 10 Październik 2007 jak na webdesignowego leszcza calkiem niezle :P strona mi si epodoba i do tego dziala ;]
banana.split Napisano 10 Październik 2007 Autor Napisano 10 Październik 2007 dzięki, uff, działa! I cieszę się, że się podoba. :) leszczem jestem i chyba zostanę. Potrzebuję wiedzieć tyle, żeby zrobić proste portfolio. Te wszystkie zmienne, cały kod, skrypty - to nie dla mnie :) nie mam zacięcia informatycznego ;)
viz.k Napisano 10 Październik 2007 Napisano 10 Październik 2007 wszystko dziala, super strona a jeszcze lepsza zawartosc moze to czepianie sie ale nie podoba mi sie to ze po kazdym kliknieciu w pozycje menu trzeba kolejny raz kliknac zeby na nowo uaktywnic caly ten komponent...i dopiero po tym kliku mozna klikac w obrazki albo inne pozycje menu:)
kamil.ochel Napisano 11 Październik 2007 Napisano 11 Październik 2007 trochę kiepsko rozwiązałeś to ze każdy link prowadzi do podstrony. Mogłeś zrobić to w jednym pliku flash. Ale gites portfolio, ładne wykonanie, działa wszystko tylko zastanawia mnie to CBA w adresie :P
banana.split Napisano 11 Październik 2007 Autor Napisano 11 Październik 2007 dzięki za pomoc i komentarze. Jak mówiłem noga jestem z weba, można było to zrobić lepiej, ale nie mam czasu, żeby to wszystko opanować.