Napisano 11 Październik 200717 l Hej Mam pytanie. Modeluje samochod i tak przesuwam sobie vertexy na siatce pozbywajac sie jej falowania. Czy jest jakis inny sposob niz reczne ustawianie vertexow aby uzyskac dokladne krzywizny siatki bez efektu falowania? Bo moze jest a ja nie wiedzac o tym zawijam w te sreberka recznie... Dzieki.
Napisano 12 Październik 200717 l Probowalem ale strasznie mi sie vertexy rozchodza wowczas i siatka przestaje byc zgodna z blueprintami. Prawda ze przy duzej sile pedzla to bylo ale przy mniejszej nic sie nie dzialo. EDIT: pomyslalem ze po turbosmooth moglbym wybrac edit poly i wowczas tym pedzlem popedzlowac... co o tym myslicie? bede mogl sprawdzic dopiero wieczorem
Napisano 12 Październik 200717 l Mi nie chodziło o ten relax przy paint deformation tylko o normalny relax w editable poly pod edit geometry. Choć pewnie po nim też nie ma się co spodziewać cudów ale w paru miejscach może pomóc. Najlepiej używać z soft selection.