szycha Napisano 12 Październik 2007 Share Napisano 12 Październik 2007 Witam Sorki za pewnie lamerskie pytanko. Sprawa wygląda tak mam dokładnie wyrysowaną w ilustratorze mapę obszaru. Wrzucam krzywe do maxa (6) i teraz jak to najprościej i najdokładniej przerobić na obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 12 Październik 2007 Share Napisano 12 Październik 2007 nie wiem jak to sie nazywało ale najprawdopodobniej za pomoca funkcji lattice(głowy nie dam) ale krzywe musisz miec skonwertowane wtedy(prawym klawiszem, convert to). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RaVirr Napisano 12 Październik 2007 Share Napisano 12 Październik 2007 Nie znam się za bardzo ale wiem że w maxie jest taka funkcja jak terrain. Dzięki niej możesz zrobić teren z krzywych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szycha Napisano 12 Październik 2007 Autor Share Napisano 12 Październik 2007 właśnie próbuję według tego tutka http://www.max3d.pl/tut.php?id=161 zrobić to na NURBS'ach . Zaraz spróbuję tak jak piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 12 Październik 2007 Share Napisano 12 Październik 2007 2 rzad od dołu, piaty klawisz od prawej - ale nazwy nie pamietam :) http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs68/z3.gif albo 1 rzad, 4 klawisz. Do zrobienia to jest ale nia mam tu maksa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szycha Napisano 12 Październik 2007 Autor Share Napisano 12 Październik 2007 z NURBS'ami za duże jaja wychodzą ale compound objects -> terrain zaczyna wyglądać ciekawie :) dzięki zobaczymy co dalej // oto pierwsze próby wie ktoś może jak to ładnie wygładzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RaVirr Napisano 12 Październik 2007 Share Napisano 12 Październik 2007 No to ciesze się że pomogłem;) Wygładza się chyba mesh smooth czy jakoś tak;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamil.ochel Napisano 12 Październik 2007 Share Napisano 12 Październik 2007 a nie lepiej bylo namalowac czarno biala height mape i jako displace uzyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szycha Napisano 12 Październik 2007 Autor Share Napisano 12 Październik 2007 do dyspozycji miałem tylko mapy z zaznaczonymi wysokościami więc musiałem obrysować jedynie krzywe. Nie wiem w jaki sposób miałbym ponakładać tak gradienty żeby to się zgadzało z mapą 2D. A tak dobieram skalę ustawiam na odpowiednich wysokościach przerobione krzywe robię terrain i model gotowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi