_Arti_ Napisano 14 Październik 2007 Napisano 14 Październik 2007 No więc proszę Was o jakieś rady odnośnie modelowania liści drzew. Próbowałem robić plane'a i na niego teksturę opacity a potem to pokopiować, ale brzydko wygląda. Później to samo, tyle, że particle system, ale długo się renderuje przy jednym drzewku :F Można również zrobić listka i na niego dać particle system.... Macie jakieś inne metody. Najbardziej mnie interesują drzewa z gry " Gothic 3" czego niestety nie mogę zbadać, bo komp za słaby :F Wie ktoś, jak oni je zrobili?
marcoos Napisano 14 Październik 2007 Napisano 14 Październik 2007 Wie ktoś, jak oni je zrobili? SpeedTreeRT http://www.speedtree.com/html/speedtreert.htm
_Arti_ Napisano 14 Październik 2007 Autor Napisano 14 Październik 2007 Ciekawe, ciekawe ;] Ale na jakiej zasadzie te drzewa działają?? To są plajny, które podążają za kamerą, czy jak? Widzę też, że kory drzew to normal mapy, ale mnie najbardziej ciekawią właśnie korony ;] Wie ktoś może, skąd ten program skołować?? Nie mam zamiaru im wysyłać moich danych osobowych itp. ;]
Gość User190 Napisano 20 Październik 2007 Napisano 20 Październik 2007 Liście to alfowane modele, które ustawiają się w stronę kamery pod odpowiednim kątem. Co do renderingu - albo rybki, albo akwarium. Nie da się szybkiego rendera zrobić i realistycznych drzew.
_Arti_ Napisano 10 Listopad 2007 Autor Napisano 10 Listopad 2007 A jakieś metody na ładne drzewo w 3ds'ie polecacie. SpeddTree jest niedostępne dla zwykłego maxowicza :/ Tylko bogate firmy kupują tą technologie do gier. Mam tu na myśli drzewa, wykorzystujące mało pamięci. Particle system odpada :/ Chociarz, muszę jednej rzeczy spróbować :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się