Napisano 14 Październik 200717 l No więc proszę Was o jakieś rady odnośnie modelowania liści drzew. Próbowałem robić plane'a i na niego teksturę opacity a potem to pokopiować, ale brzydko wygląda. Później to samo, tyle, że particle system, ale długo się renderuje przy jednym drzewku :F Można również zrobić listka i na niego dać particle system.... Macie jakieś inne metody. Najbardziej mnie interesują drzewa z gry " Gothic 3" czego niestety nie mogę zbadać, bo komp za słaby :F Wie ktoś, jak oni je zrobili?
Napisano 14 Październik 200717 l Wie ktoś, jak oni je zrobili? SpeedTreeRT http://www.speedtree.com/html/speedtreert.htm
Napisano 14 Październik 200717 l Autor Ciekawe, ciekawe ;] Ale na jakiej zasadzie te drzewa działają?? To są plajny, które podążają za kamerą, czy jak? Widzę też, że kory drzew to normal mapy, ale mnie najbardziej ciekawią właśnie korony ;] Wie ktoś może, skąd ten program skołować?? Nie mam zamiaru im wysyłać moich danych osobowych itp. ;]
Napisano 20 Październik 200717 l Liście to alfowane modele, które ustawiają się w stronę kamery pod odpowiednim kątem. Co do renderingu - albo rybki, albo akwarium. Nie da się szybkiego rendera zrobić i realistycznych drzew.
Napisano 10 Listopad 200717 l Autor A jakieś metody na ładne drzewo w 3ds'ie polecacie. SpeddTree jest niedostępne dla zwykłego maxowicza :/ Tylko bogate firmy kupują tą technologie do gier. Mam tu na myśli drzewa, wykorzystujące mało pamięci. Particle system odpada :/ Chociarz, muszę jednej rzeczy spróbować :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto