rozpruwacz Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 ok przeszukalem helpa z maxa ale nie moge tego znalezc (pisze tylko zeby uzywac procuttera, niestety nic z tego nie wychodzi) chodzi mianowicie, ze powiedzmy mam obiekt, np. kule i chce by przy uderzeniu o podloge ta kula sie rozpadla na kawalki, chce t o zrobic przy pomocy fracture helpera z reactora... aby on zadzialal musze wiec podzielic ta kule na kawalki, ale cholera nie wiem jak.... dzieki z gory za pomoc
troglodyta Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 Możesz zamienić tą kule na editable poly i cutem ją pociachać jak Ci się podoba a potem te elementy detachować i na końcu na wszystkie narzucić shella żeby powierzchnia kuli miała jakąś grubość. Pozdrawiam
Topek Napisano 24 Październik 2007 Napisano 24 Październik 2007 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=42840 tutek ziomusia
rozpruwacz Napisano 24 Październik 2007 Autor Napisano 24 Październik 2007 no i lipa.... pociolem obiekt na osobne kawalki przy pomocy procuttera tak jak w tym innym temacie pisze..... stworzylem fracture helper i dodalem do niego wlasnie ten pociety obiekt.... jednak gdy uruchamiam symulacje mam error: "there are no valid pieces in the fracture object" prosze pomocy! ....
rozpruwacz Napisano 25 Październik 2007 Autor Napisano 25 Październik 2007 oj oj oj, nit nie wie odpowiedzi na moje pytanie????????????????????????????????????????????????????????
Gość Joncio19 Napisano 23 Styczeń 2011 Napisano 23 Styczeń 2011 musisz jeszcze każdy kawałek zdetachować (chyba)
mihpolak Napisano 23 Styczeń 2011 Napisano 23 Styczeń 2011 te kawałki musisz też przydzielić do Rigid Bodies
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się