Skocz do zawartości

Fracture - pieces (reactor)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

ok przeszukalem helpa z maxa ale nie moge tego znalezc (pisze tylko zeby uzywac procuttera, niestety nic z tego nie wychodzi)

chodzi mianowicie, ze powiedzmy mam obiekt, np. kule i chce by przy uderzeniu o podloge ta kula sie rozpadla na kawalki,

chce t o zrobic przy pomocy fracture helpera z reactora...

aby on zadzialal musze wiec podzielic ta kule na kawalki, ale cholera nie wiem jak....

dzieki z gory za pomoc

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz zamienić tą kule na editable poly i cutem ją pociachać jak Ci się podoba a potem te elementy detachować i na końcu na wszystkie narzucić shella żeby powierzchnia kuli miała jakąś grubość.

Pozdrawiam

Napisano

no i lipa....

pociolem obiekt na osobne kawalki przy pomocy procuttera tak jak w tym innym temacie pisze.....

 

stworzylem fracture helper i dodalem do niego wlasnie ten pociety obiekt....

 

jednak gdy uruchamiam symulacje mam error:

 

"there are no valid pieces in the fracture object"

prosze pomocy!

 

....

Gość Joncio19
Napisano

musisz jeszcze każdy kawałek zdetachować (chyba)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności