Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

ok przeszukalem helpa z maxa ale nie moge tego znalezc (pisze tylko zeby uzywac procuttera, niestety nic z tego nie wychodzi)

chodzi mianowicie, ze powiedzmy mam obiekt, np. kule i chce by przy uderzeniu o podloge ta kula sie rozpadla na kawalki,

chce t o zrobic przy pomocy fracture helpera z reactora...

aby on zadzialal musze wiec podzielic ta kule na kawalki, ale cholera nie wiem jak....

dzieki z gory za pomoc

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz zamienić tą kule na editable poly i cutem ją pociachać jak Ci się podoba a potem te elementy detachować i na końcu na wszystkie narzucić shella żeby powierzchnia kuli miała jakąś grubość.

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

no i lipa....

pociolem obiekt na osobne kawalki przy pomocy procuttera tak jak w tym innym temacie pisze.....

 

stworzylem fracture helper i dodalem do niego wlasnie ten pociety obiekt....

 

jednak gdy uruchamiam symulacje mam error:

 

"there are no valid pieces in the fracture object"

prosze pomocy!

 

....

Napisano
  • Autor

oj oj oj, nit nie wie odpowiedzi na moje pytanie????????????????????????????????????????????????????????

Napisano

musisz jeszcze każdy kawałek zdetachować (chyba)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności