Napisano 24 Październik 200717 l ok przeszukalem helpa z maxa ale nie moge tego znalezc (pisze tylko zeby uzywac procuttera, niestety nic z tego nie wychodzi) chodzi mianowicie, ze powiedzmy mam obiekt, np. kule i chce by przy uderzeniu o podloge ta kula sie rozpadla na kawalki, chce t o zrobic przy pomocy fracture helpera z reactora... aby on zadzialal musze wiec podzielic ta kule na kawalki, ale cholera nie wiem jak.... dzieki z gory za pomoc
Napisano 24 Październik 200717 l Możesz zamienić tą kule na editable poly i cutem ją pociachać jak Ci się podoba a potem te elementy detachować i na końcu na wszystkie narzucić shella żeby powierzchnia kuli miała jakąś grubość. Pozdrawiam
Napisano 24 Październik 200717 l Autor no i lipa.... pociolem obiekt na osobne kawalki przy pomocy procuttera tak jak w tym innym temacie pisze..... stworzylem fracture helper i dodalem do niego wlasnie ten pociety obiekt.... jednak gdy uruchamiam symulacje mam error: "there are no valid pieces in the fracture object" prosze pomocy! ....
Napisano 25 Październik 200717 l Autor oj oj oj, nit nie wie odpowiedzi na moje pytanie????????????????????????????????????????????????????????
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto