Jump to content

mihpolak

Members
  • Posts

    151
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

mihpolak last won the day on June 24 2012

mihpolak had the most liked content!

mihpolak's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

58

Reputation

  1. Nezumi - Człowieku o czym ty mówisz? Nie trolowałem wcześniej ( no może raz, sądziłem że wątek umarł ) i nie troluje dzisiaj. Najnaturalniej na świecie zrozumiałem, że cytując n-pigeona, podałeś coś jako przykład i przyjąłeś pewną umowność, która ułatwi zobrazowanie analogii. Po czym TO DRUGIE zdanie wywołało u mnie "fale fanatyzmu",ponieważ ośmieliłem, się wyrazić swoją opinie stwierdzić, że problem tkwi nie w tym, że tak wielu ludzi uważający się za inteligentnych nie rozumie przenośni, ( i tu ważne ) ale uważa, że to co dzisiaj jest nazywane w niej przenośnią nie było tak traktowane w chwili jej pisania, a stała się nią dopiero po paru tysiącach lat, kiedy nauka zupełnie pozbawiła ją wiargodności i zmusiła do przyjęcia takiej wersji. Prosta sprawa, gdybyś nie podsumowywał tego co kto nie rozumie, ja razem z tobą przyjąłbym Twoje porównanie. Zrobiłeś to, masz prawo, ja odpowiedziałem, flaga się nie podniosła i marszu nie było. A z tym widelcem to możesz na YT jakiś tutorial nakręcić jak chcesz.
  2. Bez urazu Panowie. Być może ma sens porównania Bibli z instrukcją obsługi maszyny do szycia,pod warunkiem że żyjes w świecie Hitmana. Przykład ze starego testamentu : n- punkt instrukcji: jeżeli zostałeś nazwany przez dzieci łysym, powiedz o tym bogu, a on rozkarze niedźwiedziom by te je rozszarpały (ks. królów 2:23-24 aż mi głupio, że to piszę). Wtedy tak. Jaka jest możliwa opcja,, która motywowała kogoś do napisania tych i wieeeeeelu innych prostych historii: 1.ktoś wrażliwy wziął pod uwage zróżnicowanie intelektualne i zdecydował się przekazać jakieś nauki moralne akurat w taki sposób?, czy 2. ktoś wyssał całą opowieść z palca, a jedynym celem było uzyskanie posłuszeństwa wobec doktryny, z całkowitym olaniem zrozumienia dla człowieka?
  3. Biblie nie traktuje się jako bajki dla dzieci, ale jako napisaną przez ludzi z wiedzą i rozumowaniem dziecka. A bajką dla dzieci nie jest ponieważ podobnie jak Hitman stary testament to konwencja gore, przy czym w porównaniu trailer z Hitmana to subtelna opowieść. A to że w nowym doszli nowi bohaterowie, którzy powiedzieli ,że księżyc nie jest sera ale z budyniu, to już inna sprawa.
  4. Dodaj modyf. tesselate- wł. polygons i face centers, na to mesh smooth.
  5. No faktycznie, przez ten obiektyw w pewnych momentach, gdyby oglądać na stojąco można stracić równowagę. Ja akurat tego problemu nie miałem, bo oglądać zacząłem siedząc, a skończyłem leżąc.
  6. mytwoch ty urwisie i psotniku, jeżeli jestem Maciusiem to możesz mi wyjaśnić jakim cudem pisze posty, tabletem, figlarzu? Zresztą nie trzeba być noblistą, żeby zorientować się, że autor "jedzącego banana Marcela" mówiąc o wielopłaszczyznowości, chociażby mu założyli hiszpańskie buty, nie potrafiłby podać żadnej płaszczyzny, nawet gdyby bardzo chciał. I nie poda.
  7. Możesz posłużyć się siatką z chamfer boxa, podobna geometria, siatka zresztą też prawie identyczna jak na drugim obrazku.
  8. Nezumi, weź że odpuśc, najpierw Dziadek, teraz mytwoch, jak zaraz dołączy Maciuś z Klanu, to też będziesz się z nim użerał?
  9. Małe sprostowanie odnośnie głupot napisanych przeze mnie wyżej : chodziło mi oczywiście o mr prim H&F, który renderuje się dopiero po uruchomieniu maxa jako administrator. No a drugie kretyństwo tego nieszczęsnego postu - tryb Geometry nie różni się od pozostałych stabilnością nawigacji w viewporcie ( bo niby jak ), jedynie po konvertowaniu H&F na mesh. Reszta, czyli 1 % tego co napisałem wcześniej jest w porządku.
  10. w przypadku Vraya - displacement z włączonym Water Level :
  11. to ja też dodam, że aby native H&F działał popawnie w Vrayu, należy maxa uruchomić jako administrator. W tym trybie aktualnie komponuje postaci włosy w liczbie 40000 tys, Hair Segments - 40, bez minimalnych trudności dla komputera, przy czym dodam , że taka sama ilość przy Geometry, uniemożliwiałaby nawet normalne poruszanie się w viewporcie, o długości renderu nawet nie wspominając.
  12. chwile mnie nie było a zdążyłem dostać baty. Jeszcze raz, bo chyba się nie zrozumieliśmy, w tym co napisze powiedzcie mi gdzie jest dokładnie błąd. Jeżeli nie ma to znaczy że cały czas o tym samych gadaliśmy, a jak jest to spróbuję znaleźć na to cytat z Vray CG, bo chyba inaczej już nie można. To co tutaj nazywane jest rozdzielczością IM, jest po prostu mapą 3d, o której jakości decyduje gęstość sampli tym samym jakość GI. Wnioskuje może błędnie, ale tej samej jakości mape dostaniemy wypalając ją w roz. 640x480 z ust 0, -3, albo 1280x960 z -1,-4. Po to by użyć jej na innych rozdzielczościach np. 2560x1920, zamiast wyp. ją na ust. -2,-5. Na każdej z tych map sample będą rozlokowane tak samo gęsto, gi identyczne.
  13. dziadek najwyraźniej nie jest zachwycony tym, że nikt nie zauważył jakie fajne aparaty trzyma z synkami na swoich zdjęciach. A przecież od jakiegoś czasu próbuje wyeksponowac swoją maszynę tu i ówdzie i nadal forumowicze zdają się tej subtelności nie zauważać.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy