ucantstop Napisano 26 Październik 2007 Napisano 26 Październik 2007 Witam, Mam problem z oteksturowaniem pewnego modelu (Ah 64). Dostałem go od znajomego , chciał abym wkomponował go w jego amatorski film. Tutaj pojawia sie problem , nie wiem czy ja cos robię źle , czy może coś nie tak jest z samym modelem . Jego wygląd po zrenderowaniu wygląda niczym z jakieś gry sprzed 10 lat. Na oryginalnych renderach , ten model prezentuje się świetnie :/ Jeżeli ktoś miałby czas zajrzec w ta pracę , zamieszczam link do spakowanego całego modelu, wraz z teksturami. http://www.ucantstop.republika.pl/APACHE.rar Dziękuję i pozdrawiam , ucantstop ps: chciałbym zaznaczyć , że właściwie nie zajmuję się Max'em i grafiką 3d. Używam go tylko do animowania gotowych juz modeli , a następnie wrzucania do sekwencji filmowych. Stąd prosiłbym o pomoc przy tym modelu śmigłowca.
Hynol Napisano 26 Październik 2007 Napisano 26 Październik 2007 Materiały sie rozjechały. Pozasysaj sobie te za sceny do material editora i popraw kolory. Zamiast olive drab masz wszędzie czarny. Dodaj ścieżkę do katalogu z teksturami w custom paths żeby nie szukać ręcznie. Model chyba z infografiki o ile się nie mylę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się