Temporal Napisano 27 Październik 2007 Napisano 27 Październik 2007 No wiec siedze na ogol w mentalu ale troche podkusilo by pobawic sie vray'em i pytanko jak wyciagnac swiatlo? W mentalu by doswietlic ciemnie miejsca podbijalem energy dla photonow badz bounce w FG. W vray jaki parametr za to odpowiada? Wiadomo wlacze GI i wyciagnie mi swiatelko ale powiedzmy ze che bardziej? Multipla przy GI mam podibjac badz multipla swiatla? Chyba jest jezcze jakis inny sposob? Jak wylaczyc cienie w swietle vraylight?
Master Kiełbaster Napisano 27 Październik 2007 Napisano 27 Październik 2007 możesz jeszcze zmienić gamme w color mapingu/ zmienić go na exponential
Temporal Napisano 27 Październik 2007 Autor Napisano 27 Październik 2007 o color mapingu wiem ale nie ma jakies normalnej metody wyciagania swiatla jak w mentalu?
arev Napisano 27 Październik 2007 Napisano 27 Październik 2007 Wszystko załatwisz mnożnikiem pri.sec bounces i color mappingiem :) Piekno Vraya polega na tym, że nie trzeba się babrać w fotonach.
Temporal Napisano 27 Październik 2007 Autor Napisano 27 Październik 2007 No ale podobno vray szybszy a przy mojej kupie zlomu to latami czeka sie na render.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się