Napisano 27 Październik 200717 l No wiec siedze na ogol w mentalu ale troche podkusilo by pobawic sie vray'em i pytanko jak wyciagnac swiatlo? W mentalu by doswietlic ciemnie miejsca podbijalem energy dla photonow badz bounce w FG. W vray jaki parametr za to odpowiada? Wiadomo wlacze GI i wyciagnie mi swiatelko ale powiedzmy ze che bardziej? Multipla przy GI mam podibjac badz multipla swiatla? Chyba jest jezcze jakis inny sposob? Jak wylaczyc cienie w swietle vraylight?
Napisano 27 Październik 200717 l możesz jeszcze zmienić gamme w color mapingu/ zmienić go na exponential
Napisano 27 Październik 200717 l Autor o color mapingu wiem ale nie ma jakies normalnej metody wyciagania swiatla jak w mentalu?
Napisano 27 Październik 200717 l Wszystko załatwisz mnożnikiem pri.sec bounces i color mappingiem :) Piekno Vraya polega na tym, że nie trzeba się babrać w fotonach.
Napisano 27 Październik 200717 l Autor No ale podobno vray szybszy a przy mojej kupie zlomu to latami czeka sie na render.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto