ADi-mistrzu Napisano 28 Październik 2007 Napisano 28 Październik 2007 Witam! Mam pytanie, wiecie może jak można wykonać tego typu "portal" ? Głównie chodzi o te takie jak by fale energii po otwarciu "portalu". Ma to byś wykorzystane do animacji. Pozdrawiam i dziękuje za każde informacje.
AGmakonts Napisano 28 Październik 2007 Napisano 28 Październik 2007 partikle ale łatwiej poprostu w jakims after effects
kamil.ochel Napisano 28 Październik 2007 Napisano 28 Październik 2007 albo maźnij teksturke... ale raczej zgadzam się z AG
Leru Napisano 29 Październik 2007 Napisano 29 Październik 2007 Wygląda na to, że to zostało wykonane za pomocą obiektu (np jakiś płaski cylinder, taki talerz) z nałożonym space warpem ripple + noise. Poczytaj o tym jak nie wiesz jak tego można użyć.
Mati-PL Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 Witam Odświeżam temat ponieważ bardzo mi zależy właśnie na takim portalu/nadprzestrzeni gdyż chcę zmotywować pewną firmę do kontynuacji gry Freespace ale nadprzestrzeń musi być identyczna a jeszcze lepiej gdyby lepsza. Głównie potrzebuje metody jak to zrobić a z programami nie ma problemu bo mam jeszcze after effecta itp. Proszę pomóżcie
hcpiter Napisano 29 Maj 2008 Napisano 29 Maj 2008 no to przeciez chlopaki podali co i jak, wystarczy sie zaglebic w zagadnienie.
Rascal Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 Taki tunel to nic innego jak taki lejek z odpowiednim shaderem + post.
Mati-PL Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 No tak ale właśnie największy problem jest w texturach. Bo jak chce stworzyć takie zanikające pofałdowania po brzegach to się bawię w "gradient ramp" i modyfikuje noise ale to nie daje takiego efektu fal i właśnie nie wiem jak je uzyskać.
3grosze Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 gradient ramp może do tego też być ino prócz noisa zaanimuj offseta jeszcze powinno wyjść w miarę w porządku przesuwanie się fal ofkoz postprodukcja jednak też jest wskazana
Mati-PL Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 Ale chodzi o ten offset w materiale bo jeśli tak to nie będzie ten efekt fal ponieważ będzie się przesuwał cały materiał razem z białym środkiem a mi chodzi by fale się rozchodziły jak koła na wodzie.
3grosze Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 hmm nie wiem czy wiem o co Ci chodzi no ale inaczej to można sobie pokombinować z powierzchnią + ripple + noise i w teksturze w przezroczystości dać fallofa z fresnelem coś z tego może być ale nadal postprodukcji by to wymagało
Mati-PL Napisano 30 Maj 2008 Napisano 30 Maj 2008 Kurde niestety nie chce mi to wyjść. Myślałem jeszcze by spróbować zrobić to w cząsteczkach no ale wątpię żeby coś z tego było ponieważ nie jestem jeszcze aż tak w dobry w nich ;]. Ja myślałem nad tym żeby stworzyć cylinder z wgłębieniem i nałożyć na niego teksturę a blask ze środka nadprzestrzeni dać glowem no ale ciągle jest problem z tym materiałem. A ten ripple z noisem niestety nie dało pożądanych efektów ale przydatne. Może jakbyście mieli trochę czasu to moglibyście jakoś popróbować to zrobić u siebie w domu.
Rekomendowane odpowiedzi