Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Mam pytanie, wiecie może jak można wykonać tego typu "portal"

 

 

?

Głównie chodzi o te takie jak by fale energii po otwarciu "portalu". Ma to byś wykorzystane do animacji.

 

Pozdrawiam i dziękuje za każde informacje.

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wygląda na to, że to zostało wykonane za pomocą obiektu (np jakiś płaski cylinder, taki talerz) z nałożonym space warpem ripple + noise.

 

Poczytaj o tym jak nie wiesz jak tego można użyć.

Napisano

Witam

 

Odświeżam temat ponieważ bardzo mi zależy właśnie na takim portalu/nadprzestrzeni gdyż chcę zmotywować pewną firmę do kontynuacji gry Freespace ale nadprzestrzeń musi być identyczna a jeszcze lepiej gdyby lepsza. Głównie potrzebuje metody jak to zrobić a z programami nie ma problemu bo mam jeszcze after effecta itp.

 

Proszę pomóżcie

Napisano

No tak ale właśnie największy problem jest w texturach.

Bo jak chce stworzyć takie zanikające pofałdowania po brzegach to się bawię w "gradient ramp" i modyfikuje noise ale to nie daje takiego efektu fal i właśnie nie wiem jak je uzyskać.

Napisano

gradient ramp może do tego też być

ino prócz noisa zaanimuj offseta jeszcze

powinno wyjść w miarę w porządku przesuwanie się fal

ofkoz postprodukcja jednak też jest wskazana

Napisano

Ale chodzi o ten offset w materiale bo jeśli tak to nie będzie ten efekt fal ponieważ będzie się przesuwał cały materiał razem z białym środkiem a mi chodzi by fale się rozchodziły jak koła na wodzie.

Napisano

hmm

nie wiem czy wiem o co Ci chodzi

no ale inaczej to można sobie pokombinować z powierzchnią + ripple + noise

i w teksturze w przezroczystości dać fallofa z fresnelem

coś z tego może być

ale nadal postprodukcji by to wymagało

Napisano

Kurde niestety nie chce mi to wyjść. Myślałem jeszcze by spróbować zrobić to w cząsteczkach no ale wątpię żeby coś z tego było ponieważ nie jestem jeszcze aż tak w dobry w nich ;].

Ja myślałem nad tym żeby stworzyć cylinder z wgłębieniem i nałożyć na niego teksturę a blask ze środka nadprzestrzeni dać glowem no ale ciągle jest problem z tym materiałem.

A ten ripple z noisem niestety nie dało pożądanych efektów ale przydatne.

Może jakbyście mieli trochę czasu to moglibyście jakoś popróbować to zrobić u siebie w domu.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności